Taarten Decoreren V

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:24

Ik deed eerder altijd de vanille er aan het eind bij, als ik alles had gemixt en dan vanille erbij en nog eens goed mengen.
Laatst bijgewerkt door Nathalie1981 op 02-03-10 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Gezellig is het hier....

Ik denk dat je het helemaal niet verkeerd bedoelt Wereld maar je schrijft dingen wel een beetje bot op.

Mayo

Maar Wereld, ik zie je vaker op bepaalde manieren reageren en volgens mij ben ik niet de enige die op dat moment niet inziet waarom het met zo'n toon gepost moet worden. Denk dat je eerder even bij jezelf ten rade moet gaan waarom soms je posts als vervelend gezien worden. Misschien is je bewoording gewoon wat apart soms of misschien ben je wel zo snel geïrriteerd of lees je heel snel tussen de regels door geen idee wat het is, maar het komt niet echt ten goede van de sfeer. Zou fijn zijn denk ik voor velen als je bij die enkele keer dat je zo'n bericht op voelt komen in je vingers, dat je er even op gaat zitten of het wel zo reëel is of draai je om en ga wat anders doen.

Je maakt hele mooie taarten en ik vind je bijdrages verder in dit topic super, maar dit is een wat vervelend aspect.

En als ik reacties van anderen hier vandaag over het gesprek tussen ons lees denk ik niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.

Dat moest ik even kwijt :)

wereld

En ik heb toch niet gezegd dat ik denk dat het meer als 2 euro is Mayo? Ik weet idd niet wat je vraagt..

Dan laat je zelf doorschemeren door te zeggen dat je niet voor 2 euro een paar uur bezig bent..
Dus tja...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:25

wereld schreef:
Nou sorry dan, maar ja dat is nou eenmaal mijn mening...

En ik snap jou punt niet waar om jij zo geiriteerd doet...
Ik zeg alleen maar dan het mij niet uit maakt om een paar uur te knutselen voor 2 of 3 euro.. Ik vind het super leuk om te doen dus ik zie het als hobbie waar ik niks aan verdien..

Je leest het dus alsof ik geïrriteerd doe, maar dat lees je dan dus fout. Ik stel vragen en reageer, hoe je het opvat is een tweede.

Jaime_

Re: Taarten Decoreren V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:26

Gezellig zeg :D

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:26

Nathalie1981 schreef:
Ik deed eerder altijd de vanille er aan het eind bij, als ik alles had gemixt en dan vanille erbij en nog eens goed mengen.

Zo doe ik het ook. :j

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:27

wereld schreef:
En ik heb toch niet gezegd dat ik denk dat het meer als 2 euro is Mayo? Ik weet idd niet wat je vraagt..

Dan laat je zelf doorschemeren door te zeggen dat je niet voor 2 euro een paar uur bezig bent..
Dus tja...

Jij geeft aan dat ik heb gezegd dat ik niet een avond ga zitten voor 2 euro en er dus schijnbaar aan wil verdienen en het als werk zie ipv hobby. Daar reageerde ik op :)

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:28

Mayo schreef:
Maar Wereld, ik zie je vaker op bepaalde manieren reageren en volgens mij ben ik niet de enige die op dat moment niet inziet waarom het met zo'n toon gepost moet worden. Denk dat je eerder even bij jezelf ten rade moet gaan waarom soms je posts als vervelend gezien worden. Misschien is je bewoording gewoon wat apart soms of misschien ben je wel zo snel geïrriteerd of lees je heel snel tussen de regels door geen idee wat het is, maar het komt niet echt ten goede van de sfeer. Zou fijn zijn denk ik voor velen als je bij die enkele keer dat je zo'n bericht op voelt komen in je vingers, dat je er even op gaat zitten of het wel zo reëel is of draai je om en ga wat anders doen.

Je maakt hele mooie taarten en ik vind je bijdrages verder in dit topic super, maar dit is een wat vervelend aspect.

En als ik reacties van anderen hier vandaag over het gesprek tussen ons lees denk ik niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.

Dat moest ik even kwijt :)

Alsjeblieft mayo...
Ik weet zelfs gewoon niet wat ik hier op moet zeggen..
Ik zit echt met open mond je reactie's te lezen

Ik vind echt dat je heel beledigend doet nu...

Mijn inzet was niet om jou te dissen of iets in die richting, en naar mijn idee heb ik ook alleen maar mijn mening gegeven en niks gezegd waarmee ik jou beledigde of iets..
Ik geef alleen aan waarom ik die prijzen hanteer en wat ik voor mening heb over wat je zei..

Maar ik kan me natuurlijk vergissen...
Laatst bijgewerkt door wereld op 02-03-10 16:31, in het totaal 2 keer bewerkt

LetsgoKelly

nadita schreef:
Nathalie1981 schreef:

Zo doe ik het ook. :j

me 2 :)

wereld

Mayo schreef:
wereld schreef:

Dus tja...

Jij geeft aan dat ik heb gezegd dat ik niet een avond ga zitten voor 2 euro en er dus schijnbaar aan wil verdienen en het als werk zie ipv hobby. Daar reageerde ik op :)

Mayo, ik bedoel daar toch verder niks mee te zeggen, ik herhaal alleen dat je dat zelf heb gezegd...

Mayo

Zucht, beledigend.. Je leest zoals je het wil lezen blijkbaar. Jammer.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:29

Ja dat heb ik idd gezegd. Dat maakt het nog geen werk en verdienen.

Katja

Kunnen jullie die niet via pb uitspreken? Vind dit best vervelend zo in het topic.

Mayo

Maar goed ik hou hier over op, want ik snap er niks meer van

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:30

Neuh hoeft niet per PB, ik heb geen issue om te bespreken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:31

Vind ik ook goed als het maar niet hier is want hier heeft helemaal niemand wat aan.

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:31

Waarom zou ik mijn mening niet mogen zeggen dat ik het raar vind dat je je prijzen niet wou zeggen ( wat je nu overigens verder hebt toegelicht) en jij mag nu wel je mening over mij zeggen dat wat je van mij vind?Beetje krom of niet?

Jullie hebben gelijk, dit verpest het topic.. Dit was wel nog iets wat ik kwijt wou...

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:32

Gezelllig hier zeg...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:34

Ik zeg niet wat ik van jou vind (ja net dat je gave taarten bakt en leuke bijdrages hier hebt), ik zeg alleen hoe je post sóms overkomen :) Is echt totáál niet hatelijk bedoeld.

Maar goed, dit was voor mij het laatste, dit kan zo wel uren doorgaan.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:46

Nathalie1981 schreef:
Simongek even voor het idee:

Afbeelding

Oke bedankt.

Nog 1 vraag dan. Als ik dan de fondant bestel is het dus wel handig om wat uitstekers mee te bestellen.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:49

Zou ik persoonlijk wel doen, maar dan ben ik ook een hebbert :P

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:53

simongek schreef:
Nog 1 vraag dan. Als ik dan de fondant bestel is het dus wel handig om wat uitstekers mee te bestellen.

Bij de action, aldi en hema hebben ze ook vaak uitstekers, die dan veel goedkoper zijn

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:55

Wat wereld zegt, dat is goedkoper en daar heb je ook zo'n doos met verschillende uitstekers. Ook leuk als je straks met je zoon koekjes gaat bakken ofzo :D

Ik heb nu de vanille bij de mix in gedaan. Op de site stond dit:
Tips:
•Amarettocrème: vervang het vocht (geheel of gedeeltelijk, naar smaak) door Amaretto. Ook lekker met andere alcholische dranken als Baileys, Tia Maria, Cointreaux

Ik heb alleen geen Amaretto maar vanille :D

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:56

Mayo schreef:
Zou ik persoonlijk wel doen, maar dan ben ik ook een hebbert :P

Een vriendin is binnenkort jarig en ging voor haar verjaardag ook taart dingen vragen. Weer een goed excuus voor mij om ook wat te bestellen hahaha