Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wereld schreef:Nou sorry dan, maar ja dat is nou eenmaal mijn mening...
En ik snap jou punt niet waar om jij zo geiriteerd doet...
Ik zeg alleen maar dan het mij niet uit maakt om een paar uur te knutselen voor 2 of 3 euro.. Ik vind het super leuk om te doen dus ik zie het als hobbie waar ik niks aan verdien..
wereld schreef:En ik heb toch niet gezegd dat ik denk dat het meer als 2 euro is Mayo? Ik weet idd niet wat je vraagt..
Dan laat je zelf doorschemeren door te zeggen dat je niet voor 2 euro een paar uur bezig bent..
Dus tja...
Mayo schreef:Maar Wereld, ik zie je vaker op bepaalde manieren reageren en volgens mij ben ik niet de enige die op dat moment niet inziet waarom het met zo'n toon gepost moet worden. Denk dat je eerder even bij jezelf ten rade moet gaan waarom soms je posts als vervelend gezien worden. Misschien is je bewoording gewoon wat apart soms of misschien ben je wel zo snel geïrriteerd of lees je heel snel tussen de regels door geen idee wat het is, maar het komt niet echt ten goede van de sfeer. Zou fijn zijn denk ik voor velen als je bij die enkele keer dat je zo'n bericht op voelt komen in je vingers, dat je er even op gaat zitten of het wel zo reëel is of draai je om en ga wat anders doen.
Je maakt hele mooie taarten en ik vind je bijdrages verder in dit topic super, maar dit is een wat vervelend aspect.
En als ik reacties van anderen hier vandaag over het gesprek tussen ons lees denk ik niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Dat moest ik even kwijt
Mayo schreef:wereld schreef:En ik heb toch niet gezegd dat ik denk dat het meer als 2 euro is Mayo? Ik weet idd niet wat je vraagt..
Dan laat je zelf doorschemeren door te zeggen dat je niet voor 2 euro een paar uur bezig bent..
Dus tja...
Jij geeft aan dat ik heb gezegd dat ik niet een avond ga zitten voor 2 euro en er dus schijnbaar aan wil verdienen en het als werk zie ipv hobby. Daar reageerde ik op