Kan helaas mijn bericht niet meer aanpassen. Foto was van vanmorgen met flister, dus komen de kleuren niet echt mooi over. Net even een nieuwe foto gemaakt
Dan ken jij mijn vriend nog niet Die heeft gisteren vanaf de bank wel tig keer gevraagd of ik al klaar was. Hij mocht er niet eerder aanzitten dan dat ik een mooie foto had kunnen maken als ze klaar waren. Dus denk dat ze morgen wel op zijn
De vormen heb ik doormiddel van een cocktailprikker "ingesmeert" met abrikozenjam (5 eetlepels jam verwarmen met 1 eetlepel water, dan door de zeef zodat er geen stukjes in zitten) wat als lijm heeft gedient. Toen 1 voor 1 die korreltjes erop gezet.
Zou je dat ook niet voor elkaar krijgen door gewoon er overheen te strooien en de rest er af te schudden? Neem aan dat dat jam-gedeelte dan gewoon blijft plakken
Op het laatst was ik het ook behoorlijk zat, toen heb ik meerdere korrels aan een prikkertje gedaan Dat laatste heb ik eigenlijk niet geprobeerd, maar lijkt me wel te kunnen.
De Biscuit is volgensmij gelukt! Hij ziet er goed uit (zit nog in de vorm) en hij ruikt heerlijk!! Nou lekker laten afkoelen en dan vanavond versieren!!
Kan ik hem het beste laten afkoelen in de oven, of erbuiten?
En hoe kun je de marsepijn het beste bruin kleuren? Ook met cacou? Of een meneling van kleuren?