blegh, hier onweer, als ik ergens een hekel aan heb
WendyBZ
Geplaatst: 17-07-09 08:24
Ben een paar dagen niet geweest hier, alleen meegelezen. Was een beetje te druk allemaal Maar ik merk wel dat ik goed op moet letten, anders val ik weer terug in mijn oude eetpatroon.
Voor vandaag: o: witte boterham met kaas en komkommer, witte boterham met vruchtenhagel t: ontbijtkoek en appel l: twee witte boterhammen met kaas en komkommer en twee met kalkoenfilet en rucola t: ontbijtkoek en kerstomaatjes a: geen idee, eet bij mijn ouders t: ik gok op ijs.
eerst op t matje......heb gezondigd gister met heerlijke bonbonnetjes.....jummieee... heb wel ruim half uur gefietst...toen uur gewommen(baantjes) en ruim half uur trg gefietst
plan voor vandaag; O: 2moutboterhammen met 20+ smeerkaas beker chocomelk (melk is op) T: 2 vezelcracottes met suikerloze jam ertussen halve komkommer sinasappel L: 2 moutboterhammen met halvarine en 20+ kaas plak peperkoek met halvarine T: btween-reep choco A: nog verzinnen Toetje; optimel vla met creusly
Hier was vannacht behoorlijk onweer, liep om 3 uur door het huis te spoken Nu ook behoorlijk brak, en meot nog 1000 dingen doen voor ik kan gaan werken straks, dus snel maar even verder zo!
Mijn dag is uberslecht begonnen . Ik had niet ontbeten, gewoon door alle stress/heisa vergeten . Ik met mams boodschappen doen, wordt ik toch duizelig en weet ik veel. Moeders mij in de auto gezet, heeft ze een reep chocola gehaald, en mij een halve gegeven! Ze was net optijd anders was ik flauwgevallen!! Ik ben nu nog wel een beetje dizzy.. maar goed. ff kijken of ik autorijles door laat gaan, en of ik ga werken. Ik voel me niet echt fit
Jeetje zeg! wat een pokkeweer vannacht, erg slecht geslapen..
Mijn planning voor vandaag: O: knorr vie, yoghurt/appel/ 2 el crusli T: - i.v.m. het late wakker worden (vakantie ) L: 4 vb met rucola en komkommer/ 2 met ham/1 met kip/1 met runderrookvlees, met een glas melk T: stuk meloen T: eierkoek A: macaroni T: waterijsje
Mijn beweging: iig 2x 20 min. fietsen en 1 uur carroussel rijden.
Ik ga vandaag ook mijn ma bezoeken. Die is gisteren geopereerd.. Ben wel een beetje zenuwachtig.
Planning: O: halfvolle melk/muesli met appel T: banaan L: 3 bruine bolletjes, 1xvruchtenhagel 2xkaas T: knackebröd met pindakaas T: handje walnoten A: patatjes T: omdat het weekend is een paar handjes chips
Kim, waaraan wordt je moeder geopereerd? Mijn moeder wordt dinsdag geopereerd in het UMCU.
Zo, weer terug van afspraak. Ging lekker mooi weer een afspraak voor maandagochtend kunnen regelen met andere organisatie.
Nu lekker weekend finally!! Ben echt toe aan beetje rust haha. Hoop dat we vanmiddag lekker naar het strand gaan hier. Het is 36 graden in de schaduw!!!
Gatver, belt net iemand aan bij onze deur bij appartement. Ouwe man, wilde geld hebben, geen paspoort of whatever. Dus ik ze no sorry, doe de deur dicht (en op slot) blijft hij kloppen en gaat op grond liggen (kijkgaatje in de deur ). Nu blijft hij maar voor onze deur rondhangen...brrr