Edit: Kun je zelf ook poedersuiker maken? Hoe moet dit dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:hier een stille meelezer... ik ga donderdag a.s in het westland een workshop puzzelplaatje en taart decoreren doen. heb er zin an!
Sunshine80 schreef:benangelique schreef:hier een stille meelezer... ik ga donderdag a.s in het westland een workshop puzzelplaatje en taart decoreren doen. heb er zin an!
heeeeee jij ook hier![]()
Ik ga in januari een workshop/cursus mini boltaartjes versieren doen. Gezien het feit dat mijn fijne motorique niet zo heel goed is en ik heel slecht ben in knutselen enzo, leek het me leuk om het zo te oefenen. Dus zonder dat ik het helemaal verpest![]()
Laat maar weten hoe je workshop geweest is!!
Downhill schreef:Mocca, als ik zo de volgorde zie hoe jij ze in de vriezer doet en daarna weer eruit snap ik nu wat er mis is gegaan bij die van mij. Wat voor ideetjes heb je uitgewerkt voor de verjaardagstaarten?
Of wil je dat hier nog niet verklappen![]()
Ben wel nu al weer benieuwd naar de foto´s van de verjaardagstaartjes en ook naar de reacties van de geluksvogels die ze mogen opschranzen.....
Lalidan schreef:Ik weet niet hoe creatief je bent, maar is het geen idee om gewoon een cakevorm te gebruiken en die dan zelf in een schoenvorm uit te snijden na het bakken? Als ik het goed begrepen heb van mensen op dat forum dan doen meer het zo, alleen mij zou dat dus ammenooitniet lukken.
ALs we toch met inspiratie bezig zijn: Ik wil graag een taart(je) bakken voor mijn dwarsfluitdocent. Iemand leuke ideen?