Henzz schreef:Ohhhh Astrid, ik heb nog even naar jullie trouwfoto's gekeken, wat prachtig zeg! En ik had je jurk ook nog niet gezien, hoe moooooooi! Zou echt zo mijn jurk kunnen zijn!
Je ziet de liefde en het geluk echt van jullie afstralen, ik zit echt even helemaal te zwijmelen hier! Echt mooi!!
En je ziet er trouwens meeeega goed uit! Mooi slank zeg!

Super leuk om te horen allemaal

Henzz schreef:Sylhouet, zo zie je maar hoe het jojo effect werkt! Je bent het levende bewijs!Maar ik vind dat je groot gelijk had en gewoon lekker van je huwelijk en de reis hebt genoten zonder op de kcal te letten! En nu weer rustig aan afvallen, dat komt wel goed! Je hebt hiervoor al een enoooorme prestatie geleverd dus je kunt het sowieso!!
En je hebt nu ook niet zo'n doel om naartoe te streven, dus kunt het lekker op je gemakkie doen en jezelf toch af en toe eens verwennen!
Inderdaad ja, en dan vooral van 1300-1400 Kcal opeens naar ruim boven de 2000 Kcal: elke dag 3 gangen uit eten, lekker veel ijs, snoep, etc. etc. .... hihi, niet goed voor je lijn! Maar het was wel ontzettend genieten dus ik heb er geen spijt van

Bovendien zit ik nu weer op m'n oorspronkelijke streefgewicht van 65 kg, en pas nog in de meeste maat 36 broeken die ik droeg voor de vakantie, haha! Nu gewoon weer rustig naar de 60 toe, zonder haast en met zéker ook genoeg genieten van lekker eten ertussen