Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Gast7391, cutten is een manier om je vetpercentage te verlagen door iets onder je verbruik te eten. In de wereld van bodybuilding wordt het vaak gebruikt in combinatie met 'bulken'. Daarbij eet je juist meer, met als doel om volop spiermassa aan te kunnen maken. Vaak ga je dus eerst bulken (spieren maken) en vervolgens cutten, om de spieren zichtbaarder te maken. Dat is het even simpel uitgelegd 
), halve latte
Maar ik heb er wel eentje gevonden!
. Wil wel ook blijven fietsen want vind dat heerlijk! Maar ik hoop dat hij ideaal is voor wat lange (ofja voor te fietsen haha) afstanden, combineren van afspraken en wat meer rust tussendoor (en natuurlijk regen haha). Dus moet wel wat meer letten dat ik niet teveel blijf snaaien want zal natuurlijk wel iets minder bewegen.
, rookvlees, sla en puntpaprika en eentje met pindakaas. 1/2 portie eiwittraktatie
Bhriseis schreef:O: 70 g haver, 10 g amandelschaafsel, 200 ml rijstmelk, water, thee; glas magere melk
T: 2 sv speltmueslikoekjes; thee
L: 50 g ongekookte vk pasta met wat verse tomatensaus van gisteren en 50 g falafel
B: 45 min. ballet, 20 min. met gewichten thuis
T: 200 g ananas
B: Naar de paarden toe
A: Zelfgemaakte tortellini met champignon en parmezaanvulling, verse bladspinazie en salieboter
T: 2 bakjes magere appelyoghurt
2130 kcal tov 2130 te verbranden kcal, 80 g eiwitten, 63 g vetten.