Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danoesje schreef:Paardje, eet je die crackers kaal? Als je ze een beetje pimpt met beleg, bijv kipfilet met komkommer, rauwkost, avocado met citroen etc krijg je al veel meer binnen! Lekkerder ook. Je zou ook kunnen kijken of je misschien een eiwitshake kan maken tussendoor. Als je een goeie hebt smaakt die bijna als een milkshake en heb je weer wat extra's binnen.
Ben met Bhriseis eens dat je het hier niet zo lang op vol kunt houden. Te weinig eten geeft stress aan je lijf en als ik je zo lees, heb je daar al genoeg van. Zet m op!!
Anoniem schreef:Ik geloof dat dat bekend is, Madeira, bij kh-arm. Als je daar doorheen gaat, ga je juist vet verbranden. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Ketose_(metabolisme)
NeverGiveUp schreef:O; Twee donkervolkoren broodjes met kipfilet, tomaat en alfalfa.
L; Havermout met soya, kaneel, honing, paranoten, rozijnen en banaan
T; 3 heerlijke cadeau gegeven chocolaatjessmaakt extra goed
T; Kopje zelfgemaakt erwtensoep
A; Twee volkoren broodjes met avocado, zalm, alfalfa en tomaat. Beschuitje met hagelslag
T; Mango en wat soepstengels
Horse_xx schreef:Danoesje, zuurkoolschoten is echt heel erg leuk, normaal lus ik geen zuurkool, maar wel uit de oven![]()
Ook is boerenkool schotel uit de oven heel erg lekker (boerenkool, aardappelpuree, spekjes etc)
Vandaag heb ik een beetje een raar dagje van half 1 tot 6 naar school![]()
O: 45 gr havermout, 10 gr chia, 10 gr bio pindakaas
T1: 50 gr roggebrood, 5 gr bio pindakaas
T2: halve rijstwafel
L: 120 gr magere kwark, 25 gr muesli, 60 gr roggebrood met kipfilet
T1: Appel, rijstwafel
T2: twee kiwi's, halve rijstwijfel, gekookt eiwit, paar pepernoten (sinterkerst gevierd
A: Nog geen idee
Dani_ schreef:Ik heb kerstvakantie nu, dus beetje rare dagen. Thuis vind ik het altijd moeilijker om goed te eten dan op werk. Zal wel door de structuur komen.
O: groene smoothie (spinazie, bleekselderij, kiwi, banaan, sinaasappel, gojibessen, chiazaad, lijnzaad, curcuma, water)
T: -
L: havermoutpap (havermout, water, banaan, macapoeder, on top kokosvlokken en gemengde nootjes)