Meiden, een van jullie belang bij de nusery mold van Karen Davies? Nieuw!! Heel erg maar ik heb 'm dubbel. Dacht 'm te hebben maar kon 'm nergens vinden, overal gezocht. Nieuwe gekocht en laat ik nummer 1 nou vinden. Onder de la, achter de plint van de keuken. Tja, dat krijg je als je teveel spullen hebt, valt het er gewoon uit/achter en is vervolgens ook niet meer zichtbaar.
Voor degene die bij de Makro komen: vanaf dinsdag 30 oktober t/m maandag 12 november alles van Wilton en Funcakes 3+1 gratis. Wordt berekend als 25% kassakorting
Vandaag de hele dag bezig geweest de taartenkamer op te ruimen dat moet ook wel want komende 2 weken staan er 4 taarten en 2 workshops voor 40 mensen in de agenda
Wij hebben nog een balzaal (aka logeerkamer voor de loges die we nooit hebben) die nu dienst doet als opslag voor twee overbodige bedden, kasten bij gebrek aan zolder en waar ik alle was deponeer, want die ruimte heb ik toch. Die wil ik ook graag omtoveren tot taartenkamer incl koelkast en oven, maar eerst maar eens geld zien te krijgen. En ff afwachten hoe de scheiding van schoonzusje gaat lopen.
Ik heb beneden(woon in een ark) ook slaapkamer over maar zie het niet zitten om daar mijn taarten te doen. Ongezellig! Keuken is groot en open dus neem plaats aan de eettafel. Heb wel koelkast voor de taarten maar geen speciale oven. Nu heb ik zo'n dubbele Boretti oven dus ook zeker geen reden tot klagen hoor.
Ik doe in de keuken het bakken, vullen en afsmeren. Aan de eettafel doe ik het bekleden en decoreren. Boven staat de kast met alle spullen, ik pak nu dus gewoon de bakken die ik nodig heb en deze zet ik bij de eettafel op het dressoir zodat ik kan pakken wat ik nodig heb.
Ik snij stukken van 5x5 voor het gemak, maar dat zijn best stevige stukken. Als zo zou tellen dan heb je dus 9 stukken uit de 15x15 en 2 stukken uit de blanda dan heb je 11 stukken. Als je 12 stukken (4x3) uit de 15x15 haalt dan zijn ze volgens mij wel groot zat en kunnen de lekkerbekken ook nog een extra stukje pakken.
Jep,.ik snij ook 4 stukken uit de blanda. En ook 5x5 uit de vierkante. Dus zou ik op 13 komen. Had namelijk de voetbaltaart gemaakt op die manier voor 12 kids. Hij was oor de zoon van de baas van mijn broertje. Kreeg dus gisteren van mijn broertje te horen dat z'n baas de taart wel erg klein vond