Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een simpele Rocky Road gemaakt maar zonder suikerstroop is ie wel minder lekker, had namelijk alleen pure chocola dus hij is een beetje bitter. 
_Mara_ schreef:oooo, kokosmakronenliefde hiero! http://mijnzoetebesluit.blogspot.nl/201 ... ronen.html
En hoeveel heb je uiteindelijk gebakken saskia?

Clubavond bestaat ook maar uit 2 misschien 3 mensen, dus heb besloten cupcakes te maken. Heb nog wat versiersels liggen dus dan kan ik eventjes los gaan. Weet nog niet welke smaak, ga ik nog even over nadenken. ^^
Laurabram schreef:Oooooo in de krant staat een heerlijk recept voor pindakaas choco koeken![]()
Die ga ik straks proberen.
Alleen niet te veel rommel maken, want m'n vaatwasser heeft het begeven.

Ik heb veel lichamelijke problemen dus ben niet altijd even mobiel (en zit dus vaak middagen thuis) en dan is het leuk om iets te doen te hebben (ze zijn de afleveringen van Dr. Phil aan het herhalen, ja, zo erg is het :p).. Ja uitdelen vind ik lastig (want ja aan wie? Ik doe wel een opleiding, maar dan zou ik voor 20 man moeten gaan bakken, wat ik dan weer iets te overdreven vind :p).. en zelf opeten is nou net t punt, dan vliegen de kilo's er helemaal aan