Wat heb ik toch een SCHURFThekel aan cupcakes! Ik kan de mooiste taarten in mekaar draaien, maar simpele cakejes maken HO maar.
Zojuist 18 mislukte cakejes naar de vogels kunnen kieperen. Verdorie! Gemaakt van een gewoon pak cakemix, snap er niks van. Daarna met zelfrijzend bakmeel, die zijn wel gelukt, maar de bovenkant is helemaal crispy geworden.
Kan iemand me aub vertellen wat het geheim is van mooie cupcakes maken? Want ik geef het op.
Hier ook een vraagjes over cc... Mijn zusje staat op het punt van bevallen en heeft mij gevraagd cupcakes te maken + versieren ipv beschuit met muisjes. Wil ik uiteraard graag doen! Maar nu...kan ik die morgen al maken en dan invriezen? Zijn ze dan nog lekker als ze bijvoorbeeld pas over 2 weken bevalt? Alvast bedankt
Ohh die gebakjes zien er lekker uit zeg Wat een werk al die bloemekes
Ik kan niet helpen met CC-recepten, mixtijden etc.. Om heel eerlijk te zijn heb ik tot nu toe lui bakmixen uit de super gebruikt Maar ben zeker wel van plan om dat anders te gaan doen
Die Cars taart is geweldig zeg Hoe heb je dat Cars-autotje gemaakt??
IngridB
Geplaatst: 06-04-12 21:09
Erg leuke Cars taart ,
Ik heb altijd de cc mix van funcakes en het mislukt eigenlijk nooit. Precies doen wat erop het pak staat en dan kan het haast niet mislukken.
wat een geweldige petit fours en de cars taart super. ik wou morgen een ei maken met biscuit hoe doen jullie dit? was eerst aan het denken aan 2 blanda schalen maar dan zijn ze te rond ben ik bang
Regendans
Geplaatst: 06-04-12 21:24
hoihoi, stille meelezer meld zich: ik wil morgen een boltaartje gaan maken en ik heb je spullen( biscuit miz, fondant, enzoo) maar natuurlijk ik hem ook gaan vullen... maar met wat vullen jullie em en hoe maak je dat of koop je dat gewoon?
en dan nog 2 kleine eieren erbij. Was aan het denken net als je naar de uitleg kijkt van het hoofdje van de paashaas daar wordt een stuk fondant extra geplakt zou ik dat niet kunnen doen of een ei vorm te krijgen?
Als je dat haasje wilt maken, er staat toch precies bij dat het wel met ronde schalen gemaakt is? 3 verschillende maten en dan 2 op elkaar. daar krijg je die eivorm mee. Of begrijp ik de vraag verkeerd?
Voor een boltaartje is vullen met een lekkere jam en de botercreme waarmee je ook afsmeerd al heel erg lekker. Zou dat gewoon doen.
mooie petit-fours! Dat is zeker een heel werk geweest zeg!
De carstaart is ook echt leuk. Mooi gepuzzeld!
Patriciavt
Geplaatst: 06-04-12 22:08
corinne1981 schreef:
Thanks! Ik heb de Cars-auto 'gepuzzeld', écht priegelwerk, zeker als je een tikkie perfectionistisch bent .
Maak je dan een patroon op papier ofzo?? Ik vind em heel gaaf