Monique1985 schreef:Mayo heb je geen vriend die dat even voor je in elkaar kan knutselen?
Mijn vriend is wel handig, maar daar moeten we dan even voor gaan zitten.
Pfff... zijn de taarten te doen, geeft de standaard een 'issue'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindas2 schreef:@ Lightielight: Vind de taart leuk geworden voor de eerste keer! Was je man blij?
@ Mayo: Wat een uitdaging! Hopelijk kom je eruit met de standaard..
Zag nog een vraag voor de cupcakes.. De hoeveelheden die op de zak staan (400 gram mix, 200 gr. boter en 4 eieren) hou ik meestal aan voor 20-22 cupcakes. Heb wel eens cupcakes zonder decoratie ingevroren, en dat ging prima.. inderdaad in boterhamzakjes. Had ze per 2 verpakt. Je kan ze dus inderdaad allemaal in 1 keer bakken.. scheelt misschien..
dancertje schreef:@ kinke zien ze ook nog altijd goed uit want heb het zweten zeg maar nog nooit meegemaakt ben nog niet zo lang bezig vandaar dat ik het vraag
had namelijk het volgende idee een blanke ondergrond en dan een boekje erop in huidskleur en dan met bruin een letter erop het is namelijk voor de boekenclub van mijn schoonma
Lightielight schreef:Heb een vraagje: ik heb hier een taart voorbij zien komen met een kever (auto) voorop.. helemaal super...... Een vriendinnetje heb ik ook enthousiast gemaakt voor het taartenbakken, en haar vader, die binnenkort jarig is, is helemaal kever-gek...... dus willen we gaan oefenen op zo'n taart...
Nou heb ik al op google naar een plaatje van een voorkant van een kever gekeken, maar kan eigenlijk niks geschikt vinden (en ik ben geen held in tekenen/veranderen etc)....heeft iemand hier toevallig nog zo'n tekening liggen?
Lightielight schreef:Lindas2 schreef:@ Lightielight: Vind de taart leuk geworden voor de eerste keer! Was je man blij?
Jaaa heel erg verrast en hij vond hem vooral heeeel lekker! (en ik ook, helaas, want ik doe een poging tot afvallen..)
Monique1985 schreef:Lindas2 schreef:@ Lightielight: Vind de taart leuk geworden voor de eerste keer! Was je man blij?
@ Mayo: Wat een uitdaging! Hopelijk kom je eruit met de standaard..
Zag nog een vraag voor de cupcakes.. De hoeveelheden die op de zak staan (400 gram mix, 200 gr. boter en 4 eieren) hou ik meestal aan voor 20-22 cupcakes. Heb wel eens cupcakes zonder decoratie ingevroren, en dat ging prima.. inderdaad in boterhamzakjes. Had ze per 2 verpakt. Je kan ze dus inderdaad allemaal in 1 keer bakken.. scheelt misschien..
en dan zonder zakje weer laten dooien?
Annick75 schreef:Meelezer probeert Mayo te helpen:Hier verkopen ze losse vierkante plateaus en losse pilaren. Ik vermoed wel dat de pilaren in de taart gezet moeten worden. Heb er niet zoveel verstand van dat ik dat zo kan zien.
Maar als ze bv trapsgewijs willen, zou je dan niet die vierkant pateau’s met dubbelzijdig tape op een standaard met ronde plateau’s kunnen plakken en daar de taart op zetten?
Mayo schreef:Annick75 schreef:Meelezer probeert Mayo te helpen:Hier verkopen ze losse vierkante plateaus en losse pilaren. Ik vermoed wel dat de pilaren in de taart gezet moeten worden. Heb er niet zoveel verstand van dat ik dat zo kan zien.
Maar als ze bv trapsgewijs willen, zou je dan niet die vierkant pateau’s met dubbelzijdig tape op een standaard met ronde plateau’s kunnen plakken en daar de taart op zetten?
Daar zeg je mij wat hmm.. Thanks voor je post!