Monique1985 schreef:Mayo heb je geen vriend die dat even voor je in elkaar kan knutselen?
Mijn vriend is wel handig, maar daar moeten we dan even voor gaan zitten.
Pfff... zijn de taarten te doen, geeft de standaard een 'issue'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.. inderdaad in boterhamzakjes. Had ze per 2 verpakt. Je kan ze dus inderdaad allemaal in 1 keer bakken.. scheelt misschien..
Lindas2 schreef:@ Lightielight: Vind de taart leuk geworden voor de eerste keer! Was je man blij?
@ Mayo: Wat een uitdaging! Hopelijk kom je eruit met de standaard..
Zag nog een vraag voor de cupcakes.. De hoeveelheden die op de zak staan (400 gram mix, 200 gr. boter en 4 eieren) hou ik meestal aan voor 20-22 cupcakes. Heb wel eens cupcakes zonder decoratie ingevroren, en dat ging prima.. inderdaad in boterhamzakjes. Had ze per 2 verpakt. Je kan ze dus inderdaad allemaal in 1 keer bakken.. scheelt misschien..
dancertje schreef:@ kinke zien ze ook nog altijd goed uit want heb het zweten zeg maar nog nooit meegemaakt ben nog niet zo lang bezig vandaar dat ik het vraag
had namelijk het volgende idee een blanke ondergrond en dan een boekje erop in huidskleur en dan met bruin een letter erop het is namelijk voor de boekenclub van mijn schoonma
.Lightielight schreef:Heb een vraagje: ik heb hier een taart voorbij zien komen met een kever (auto) voorop.. helemaal super...... Een vriendinnetje heb ik ook enthousiast gemaakt voor het taartenbakken, en haar vader, die binnenkort jarig is, is helemaal kever-gek...... dus willen we gaan oefenen op zo'n taart...
Nou heb ik al op google naar een plaatje van een voorkant van een kever gekeken, maar kan eigenlijk niks geschikt vinden (en ik ben geen held in tekenen/veranderen etc)....heeft iemand hier toevallig nog zo'n tekening liggen?

Lightielight schreef:Lindas2 schreef:@ Lightielight: Vind de taart leuk geworden voor de eerste keer! Was je man blij?
Jaaa heel erg verrast en hij vond hem vooral heeeel lekker! (en ik ook, helaas, want ik doe een poging tot afvallen..)
. In het begin veel taart gegeten maar nu heb ik dat niet meer zo
. Monique1985 schreef:Lindas2 schreef:@ Lightielight: Vind de taart leuk geworden voor de eerste keer! Was je man blij?
@ Mayo: Wat een uitdaging! Hopelijk kom je eruit met de standaard..
Zag nog een vraag voor de cupcakes.. De hoeveelheden die op de zak staan (400 gram mix, 200 gr. boter en 4 eieren) hou ik meestal aan voor 20-22 cupcakes. Heb wel eens cupcakes zonder decoratie ingevroren, en dat ging prima.. inderdaad in boterhamzakjes. Had ze per 2 verpakt. Je kan ze dus inderdaad allemaal in 1 keer bakken.. scheelt misschien..
en dan zonder zakje weer laten dooien?
. Dan weet je wat je weg geeft
Annick75 schreef:Meelezer probeert Mayo te helpen:Hier verkopen ze losse vierkante plateaus en losse pilaren. Ik vermoed wel dat de pilaren in de taart gezet moeten worden. Heb er niet zoveel verstand van dat ik dat zo kan zien.
Maar als ze bv trapsgewijs willen, zou je dan niet die vierkant pateau’s met dubbelzijdig tape op een standaard met ronde plateau’s kunnen plakken en daar de taart op zetten?
Mayo schreef:Annick75 schreef:Meelezer probeert Mayo te helpen:Hier verkopen ze losse vierkante plateaus en losse pilaren. Ik vermoed wel dat de pilaren in de taart gezet moeten worden. Heb er niet zoveel verstand van dat ik dat zo kan zien.
Maar als ze bv trapsgewijs willen, zou je dan niet die vierkant pateau’s met dubbelzijdig tape op een standaard met ronde plateau’s kunnen plakken en daar de taart op zetten?
Daar zeg je mij wat hmm.. Thanks voor je post!
, maar ik lees met plezier mee en denk ook graag mee als ik daarmee kan helpen. 
), brandstofkosten zijn berekend. Standaard weet ik echt nog niet.
Ze trouwen op een donderdag, dat betekend ook minstens 2 dagen vrijnemen van kantoor (dag van de bruiloft en de dag ervoor).
Ik wil er iig echt wel wat aan overhouden, want ondanks dat ik het leuk vind om te doen blijft het een soort van werk voor mij, want alles wordt aan de kant geschoven voor zo'n opdracht. Daarnaast is het geen vriendendienst, want ik ken ze niet. Ik wil onder de bakkersprijs blijven dat wel. Ik twijfel zo rond de € 2,75 á € 3,- p.p.