Ja het bleef super goed staan Had een heel zakje klopklop voor 1 bekertje van 250 ml slagroom, dus die toefjes waren lekker stevig
dancertje
Geplaatst: 01-01-11 14:39
@ Chernique wooww vind ze super gelukt snap wel dat de mensen enthousiast waren. nou mijn eerste lading cupcakes met het logo van mijn vriend zijn werk moet nog 2 ladingen maken hopen dat die beter gaan
Heb je geen ronde uitstekers of een glas ofzo, dancertje?
dancertje
Geplaatst: 01-01-11 14:44
is met een glas gedaan:P maar hebhet idee dat ik iets fout doe moet ik die soms van te voren maken en dan al fftjes in de koelkast of vriezer doen?
Laatst bijgewerkt door dancertje op 01-01-11 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Polivy
Geplaatst: 01-01-11 14:45
Gelukkig nieuwjaar!
Ik heb vannacht gedroomd over de taart die ik voor maandag nog moet maken. De vulling heb ik wel al in huis geloof ik. Wil het met wat restjes maken. Voor klasgenoot. Alleen zou van groene marsepein nog blauw gemaakt kunnen worden?
Chernique
Geplaatst: 01-01-11 14:51
Polivy: Poeeeh van groen blauw maken is denk ik lastig.. Want groen wordt gemaakt van blauw en geel.. dus het is al voor 50% blauw.. misschien gewoon met meer blauwe kleurstof erbij? Of wordt het dan zo'n donkere, viezige bruinachtige kleur?
Dat is een klein taartje voor het jarige (jonge) kind; daar mogen ze lekker in slaan en graven
Felinde
Geplaatst: 01-01-11 15:00
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat er weer veel gebakken mag worden in het komende jaar!
Alweer een paar hele mooie taartjes voorbij zien komen Die van Hello Kitty is erg schattig. Zal nu eerst weer verder met het huis poetsen.. (hadden iets van 20 man over de vloer gister...wel erg gezellig!)
Je kan van groen lastig blauw maken, door er meer en meer blauw bij te doen krijg zo'n aqua/turqoise kleur en bovendien wordt ie ook steeds donkerder. Dus dan krijgt je heel donkerblauw/groen. Misschien kan je wel iets anders doen met die restjes?