Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn Wiltons zijn heel gel-achtig, ik weet niet hoe goed zich dat verspreidt in een droge substantie als kokos maar het is het proberen waard. Denk dat het wel werkt, desnoods doe je er een half theelepeltje water bij oid?
Ik probeer vandaag een klein beetje te kleuren, als het dan niet goed wil, heb ik nog genoeg tijd om een andere oplossing te zoeken. Als die cupcakes 4 juli maar klaar zijn.

. Lekker voor vaderdag voor morgen. 
je kan ze niet echt op de cupcake manier opeten
.
.
Zit alleen nog te twijfelen wat voor cake ik ga doen..
.
.
je moet er ook geen hele laag tussen doen. Gewoon een beetje de koek besmeren. Niet dat er een hele laag jam op ligt ofzo dat het echt een laag is.. gewoon als een beetje beleg zeg maar
MightyJoe schreef:Nou ik vind het erg lekker, het maakt het echt afje moet er ook geen hele laag tussen doen. Gewoon een beetje de koek besmeren. Niet dat er een hele laag jam op ligt ofzo dat het echt een laag is.. gewoon als een beetje beleg zeg maar
er veranderd verder niets. Alleen is ie nog een stukje lekkerder
.
dus die kan zooo de oven in als ik thuiskom.Laurabram schreef:MightyJoe schreef:Nou ik vind het erg lekker, het maakt het echt afje moet er ook geen hele laag tussen doen. Gewoon een beetje de koek besmeren. Niet dat er een hele laag jam op ligt ofzo dat het echt een laag is.. gewoon als een beetje beleg zeg maar
Klinkt toch wel goed, blijft de kwark dan nog wel goed aan de bodem plakken?