heel lief nathalie! maar ik bedoel er een van stephan benison ofzo iets :p zit nu op mn phone in mn taartenschuur, ben bezig met een taart
Lindas2
Geplaatst: 19-08-10 18:04
Jemig wat gaan jullie snel! Kan amper bijhouden!
Super mooie taarten, cupcakes en pinguins gezien zeg!
Wat een super opdracht Jaime! Je bent al een heel eind met de taartontwerpen zo te zien. Ook al voldoende visitekaartjes? Die gaan ze wel willen als ik dat zo allemaal lees!
astriidj
Geplaatst: 19-08-10 18:46
Voor de liefhebbers: de Kitchenaid K45 is in de aanbieding bij de Sligro!
Hoe ik t ga koelen? Dat heb ik wel geregeld hoor Heb iig hier thuis al 2 koelkasten, 1 mega diepvriezer en 1 normale diepvriezer. Daarnaast is de bruidsbeurs in een restaurant (niet n normaal inloop restaurant, maar voor feesten, bruiloften en partijen) en die hebben een mega keuken met genoeg koelruimte, dus daar mg k gelukkig in de week ervoor gebruik van maken
Dat is wel heel fijn, dat je de koeling daar mag gebruiken... Je hebt zelf ook veel koelruimte zeg! Ik moet het hebben van koelkastje en vriezer met 3 lades!
Same here Mijn schoonvader had nog een koelkastje over (dat leek mijn hubbie wel wat, denk: extra ruimte voor koel bier ) , maar ik heb liever een extra vriezer
wij hebben er zo een. Kan je wel lekker alles kwijt.. Je taartjes
Esgaroth
Geplaatst: 19-08-10 20:39
Nathalie1981 schreef:
Moet je met icing stencillen. Ik heb het alleen nog nooit gedaan dus hij is ook nog nieuw
Hoeft niet hoor, ik heb die zelfde Ik doe dat gewoon met marspein, zie mijn eerste taart (ongeveer 20 pagina's terug, hihi) hoe ik het gedaan heb. Je kunt het zo ingewikkeld maken als je wil. Omdat ik het nog nooit gedaan had, heb ik alleen de vleugels op de taart geplakt. Maar je kunt ook extra mooie vleugels maken, voelsprieten etc maken!
Aangezien jullie altijd wel goed advies hebben, ik wil dus met verschillende vullingen werken op die beurs, maar de taarten staan de hele dag buiten de koeling, dus ik moet vullingen hebben die goed buiten de koelkast kunnen, maar het liefst ook invriesbaar zijn.. alle suggesties zijn welkom
En nog een vraag voor de kenners, wat is lekker icm champagnebotercreme?
manonlalala
Geplaatst: 19-08-10 20:56
Ik heb zaterdag een workshop taarten decoreren gedaan. Wat is dat leuk zeg! Maar je moet wel heel veel geduld hebben met die marsepein hahaha. Ben er 3.5 uur mee bezig geweest en eigenlijk was hij nog niet af. Was ook de eerste keer voor mij dus het ging niet zo soepeltjes. Maar we hebben wel veel plezier gehad.