Mayo schreef:wereld schreef:Tja en daar zit denk ik ook al het verschil tussen ons..
Voor mij is het een hobbie waar ik niks aan hoef te verdienen, en voor jou is het dus werk waar je wel iets aan wilt verdienen
Echt je weet niet waar je het over hebt

Verdienen?

Dan kan je beter een tweede baan erbij nemen, wat ik hier aan overhou komt niet eens in de buurt van verdienen.
Je kan ook blijven roepen wat je wilt, maar je weet nieteens hoeveel ik boven je zit qua prijs dus je kan er niet reëel op reageren.
Ben eigenlijk wel benieuwd nu onderhand watvoor prijzen jij in je hoofd heb wat ik reken, want ik krijg het gevoel dat dat nieteens in de buurt komt. Maar dat kan ik totaal mis hebben natuurlijk

Mayo alsjeblieft zeg.. Jij bent degene die een discussie of ruzie uit wilt lokken heb ik het idee..
Ik heb toch gequote wat je typte over dat je niet een paar uur wilt werken voor een paar euro...
Ik type dat helemaal niet omdat dat mijn mening is, maar omdat je dat typte.... wat doe je nou raar... Ik ben helemaal niet uit om je af te katten, of om je de les te lezen, ik reageerde alleen op deze zin die je typte:
Mayo schreef:Maar ik weet wel dat ik niet duur (niet alleen een eigen mening, dat is de mening die anderen naar mij geuit hebben) ben en ik haal mijn kosten en een klein beetje extra eruit. Maar ik ga niet avond aan avond zitten werken voor 2 euro verdiensten. Ik verdien er ook echt geen tientallen euro's mee ofzo, totáál niet zelfs, ook voor mij is het een habbekrats.
Ik ben maar héél ietsje duurder, ik ga alleen nog geen vaste prijzen noemen als ik niet weet nog of dat de vaste prijzen blijven, punt.
Laatst bijgewerkt door wereld op 02-03-10 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt