Vanavond heb ik 2 taarten gemaakt op bestelling.. De chinese taart is erg leuk geworden.. De andere vind ik niet echt geweldig.. De afwerking enzo ben ik wel tevreden mee, maar hij heeft het gewoon niet helemaal.. De opdracht was: een vrolijke taart.. Nou dan kan je dus alle kanten op... Maar ik weet het niet.. Ik zal morgen met daglicht foto's maken...
Ik en fondant zijn ook geen vriendjes.. ik had nog een nieuwe verpakking liggen en dat wou ik testen.. Maar ik vind het erg dof blijven en het rolt moelijker uit als marsepein vind ik.. Ook heb je 3x zo veel kleurstof nodig als met marsepein...
Zoo die tietentaart is leuk geworden zeg! Staat ook nog steeds op mijn to do list, haha.. maar eerst 2 met valentijn.. en dan moet ik eerst ff een slachtoffer vinden voor een volgende taart Gefeliciteerd trouwens
Als ik nu bestel bij DLT, kunnen ze dan zaterdag bezorgen? Das de enige dag dat ik thuis ben...
LetsgoKelly
Geplaatst: 09-02-10 09:23
Volgens mij moet je dan een duurdere verzendmethode kiezen. Met TNT die bezorgen wel op zaterdag. Ik gok dat je dan als commentaar dat erbij kan zeggen. Maar als je twijfelt even een mailtje sturen?
Deze heb ik gisteren ook besteld, ik ben normaal niet zo creatief maar na het zien van al die leuke taarten wil ik het ook eens gaan proberen. Ik heb alleen 2 vraagjes; Hoe kan ik het marsepein het beste bewaren. En als bijv. zo'n boltaartjes wil maken hoe rol ik dan de marsepein het beste uit. O, ja en als ik bijv. biggetjes gemaakt heb dat lees ik dat jullie het ook wel eerst in de vriezer bewaren? Dat waren er 3
Polivy
Geplaatst: 09-02-10 10:50
Gefeliciteerd Ollie! Vind je tietentaart echt gaaf!
Pfff... die taartjes icm met niet ontbijten zorgt er voor dat ik nu met een luid borrelende maag op school in de les zit