Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Ja, dat kan.Die worden gemaakt van icing. Dat is een mengsel van eiwit en poedersuiker, een soort glazuur. Dit kun je kleuren en dan spuiten met een spuitzak. Ben er zelf niet goed in, maar er zijn mensen die er hele leuke dingen mee maken!
Ze worden alleen zo keihard.
NieneWiep schreef:Glucose stroop is iets anders dan druivensuiker. Fondant is sowieso lastig te maken, het is veel gemakkelijker en goedkoper om het toch via internet te kopen.
Mag het niet van je moeder? Ik zou haar een keer de site laten zien met de voorwaarden ed. Want ze hebben écht hele goede service. Als je bijv. alleen iets kleins nodig hebt (bijv. 250 gram fondant) kun je ze een mailtje sturen en vragen of ze het via briefpost willen versturen. Dan betaal je geen 6 euro nogwat verzendkosten.
Dionne_Xx schreef:NieneWiep schreef:Glucose stroop is iets anders dan druivensuiker. Fondant is sowieso lastig te maken, het is veel gemakkelijker en goedkoper om het toch via internet te kopen.
Mag het niet van je moeder? Ik zou haar een keer de site laten zien met de voorwaarden ed. Want ze hebben écht hele goede service. Als je bijv. alleen iets kleins nodig hebt (bijv. 250 gram fondant) kun je ze een mailtje sturen en vragen of ze het via briefpost willen versturen. Dan betaal je geen 6 euro nogwat verzendkosten.
Heb het hele topic door gelezen, maar kan deze site niet vinden.
Of ik lees er gewoon kei hard over heen
Zou je me URL even kunnen geven?
Dionne_Xx schreef:Heb het hele topic door gelezen, maar kan deze site niet vinden.
Of ik lees er gewoon kei hard over heen
Zou je me URL even kunnen geven?
Alwiene schreef:Heb je misschien het exacte recept voor me?En waar kan je dat allemaal mee kleuren? Lijkt me leuk om eens te proberen namelijk
En weet jij toevallig ook, als je daar van die figuurtjes mee wil maken, maak je dan in één keer het hele figuurtje of moet je steeds een laagje laten drogen?