En ik heb net lekker pannekoeken op, meergranen beslag en in olijfolie gebakken, dus heel verantwoord. 1 met appel, 1 met kaas en 1 met een beetje suiker.

@wendy: wat goed van je!
@dekoezegtboe: Meer brood, meer fruit, dan kom je al een heel eind!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Mijn planning:
o: krentenbol met boter + plak koek + knackebrod 1x met pindakaas, glas chocomelk light
t: stuk komkommer, mueslireep, koekje 2x
l: krentenbol met boter + plak koek
t: appel, appelflap
d: chili iets dat in het boekje van de c1000 stond
t: boordevol
Beweging: 2 uur lesgeven, paarden voeren, 6 stallen uitmesten, hele dag heen en weer lopen dus
Wendy15 schreef:Vanmorgen ontbijt: 2 sneetjes maisbrood met huzarenslaatje
Ochtendpauze: Cakeje
Lunch: tosti (2 bruine sneetjes brood met kaas en 2 plakjes salami) met een beetje mayo en ketchupen nog 1 sneetje maisbrood met huzarenslaatje
Avondeten: Bord kapucijners met gebakken spekjes.
Toetje: Mini magnum
tussendoor nog een stuk of 5 dropjes
pakje dubbelfris en een glas melk. verder water
Hahahahaha, best veel als ik het zo bekijk
Maar loop nu ook de hele dag stage en dan ben ik ook druk bezig, dus hoe moet ik het nu berekenen dan of ik teveel eet?
Annetje schreef:Wie is er bi, maar toch weer niet en waarom werd dat gedacht trouwens?
Nanne schreef:Pffff jullie hebben alweer aardig door gel*ld!!
Mijn eten voor vandaag was als volgt:
O: 4 cracottes met kaas & Topvit
L: 3 bruine boterhammen met palingworst
T: een Glacékoek
D: Bloemkool, aardappelen en een raar worstje..
Verder heb ik dan nog veel water gedronken en een Knorr Vie.. En ik ga zometeen nog een appel eten! Ik ben wel trots op mezelf, maar heb wel lekkere trek honger!
En heb nog een half uur gefietst en de middag gewerkt.. Zou vanaaf sporten gaan, maar ik ben niet zo lekker.. :S
ladyjoy schreef:Hoe kom je op 1300 verbrande kcal? Doe je wel 24 uur bij elkaar? Dan zit je meestal in de 2000.
Slapen telt mee, zitten doe je ook veel