Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

! Of zou dat vroeger echt anders gesmaakt hebben? Gwen schreef:Die snoepzaak in Oirschot ga ik denk ik ook maar eens een keer met een bezoekje vereren. Gebruik ik gewoon als excuus dat ik bij een oud-collega op de koffie ga en tja, dan ben ik toevallig tóch in de buurt.
Bij perendrups moet ik echt aan vroeger denken. Perendrups en die frambozensnoepjes, die horen in mijn ogen echt bij elkaar. Die drups waren eigenlijk net wat te groot voor in mijn (toen nogkleine mondje, dan moest je altijd zo uitkijken dat je niet ging zeveren
.
soesita schreef:de WycEn verkopen ze eigenlijk nog die goede oude borstbollen? Die kwamen uit zo'n ronde blikken doos, rood bedrukt. Zooooo lekker!![]()
Gwen schreef:Die koekjes en limonade zeggen me niets eigenlijk. Wel moest ik meteen weer aan van die groene reineclaude-limonadesiroop denken. Vroeger zat dat in van die glazen flessen. Heerlijk vond ik dat, maar toen ik het als volwassene eens in de supermarkt zag staan en het meteen meenam om te proeven wist ik niet hoe snel ik het weg moest spoelen. Yuk, wat chemisch! Of zou dat vroeger echt anders gesmaakt hebben?

*
imker schreef:Oké ik ben geweest, het is JEEEEUUJJ de ouderwetse jodenvet. Waarvan het is gemaakt, heb ik niet gevraagd, het was nl. nogal druk in de winkel...
Maar ik kan even vooruit met 500gram voor mezelf, 500 voor de mama en 500 voor zusjelief.
imker schreef:Oké ik ben geweest, het is JEEEEUUJJ de ouderwetse jodenvet. Waarvan het is gemaakt, heb ik niet gevraagd, het was nl. nogal druk in de winkel...
Maar ik kan even vooruit met 500gram voor mezelf, 500 voor de mama en 500 voor zusjelief.
wahah )
ingrid_ schreef:En kennen jullie de koetjesreep nog?
Wel van vroeger, maar ik heb er niet bepaald heimwee naar..
Toen ik heel klein was heb ik daar een keer een hap van genomen en ineens vond ik het ZO vies dat ik tot op de dag van vandaag geen chocolade meer lust.
Terwijl ik dat voor die tijd wel gewoon lekker vond (ook koetjesrepen zelf lustte ik gewoon)
wil het nu eigenlijk wel erg graag eens proeven
imker schreef:Udo, ik kom vast snel weer die kant op, dan geef ik je wel even een PB, goed?
imker schreef:Udo, ik kom vast snel weer die kant op, dan geef ik je wel even een PB, goed?
Puck79 schreef:soesita schreef:de WycEn verkopen ze eigenlijk nog die goede oude borstbollen? Die kwamen uit zo'n ronde blikken doos, rood bedrukt. Zooooo lekker!![]()
Ja die vekopen ze nog bij de C1000 *plukt ze even uit de kast* Echte oude WYCAM's borstbollen.
Jammie jammie

Sizzy schreef:OMG ik heb de ketchup chips weer gevonden.
Opeens lagen ze daar weer, roepend naar mij: 'Joehoeeee we zijn er weer!'![]()
Toen moest ik ze wel meenemen
Cayusejuhh schreef:als ik in de buurt ben ga ik ook ff langs
wat zit er eigelijk in jodenvet?? vroeg ik me laatst af. toen ik iemand uit legde wat het was..