Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marley93 schreef:![]()
![]()
Even snel een disclaimer, Dandelion, doe je goed
axel_1997 schreef:Ik denk dat het verstandiger is om salmiakpoeder toe te voegen aan suikerspinsuiker.
dropkorreltjes konden wel eens een grote plakkerige brij worden. Of misschien zelfs het poeder van bovenaf strooien met een cacao-strooier terwijl je de suikerspin maakt.
axel_1997 schreef:Ik denk dat het verstandiger is om salmiakpoeder toe te voegen aan suikerspinsuiker.
dropkorreltjes konden wel eens een grote plakkerige brij worden. Of misschien zelfs het poeder van bovenaf strooien met een cacao-strooier terwijl je de suikerspin maakt.
daffodil schreef:Ohhhh gekleurde dropstaafjes, die mag ik dus echt niet meer kopen......die gaat echt op en ik kan daar helemaal niet tegen maar die moeten echt op!
Lielle schreef:alle soorten drop; wat bijzondere dingen: Lakrisal, liquorice koekjes uit Denemarken, dropsaus van de librije, sallos extreme drop.
hannelot schreef:Lielle schreef:alle soorten drop; wat bijzondere dingen: Lakrisal, liquorice koekjes uit Denemarken, dropsaus van de librije, sallos extreme drop.
Bestaat dat?