Boras schreef:Boeboe blabla.....
In die makkelijke pakkennnnnnn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelynutia schreef:Wel eens eerder geschreven in een topic maar heel lang geleden toen de c1000 nog bestond waren er de natte donuts. Dat klinkt gek maar normaliter zijn neutrale donuts gesuikerd of gegelaceerd maar deze waren soort vochtig zoet zonder korreligheid of hard laagje zo zo zo lekker.
Niqui schreef:Cil_ schreef:Die vind ik ook lekker. Hij is in het buitenland (Oostenrijk/Duitsland) nog wel te koop.Calvé Pepersaus in flesje. Lekker makkelijk en pittig!
[ [url=m/vzYOXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maik79 schreef:MyWishMax schreef:Ik dronk een aantal jaar geleden graag 1 smaak aanmaaklimonade in de zomer. Iets als cactus en lime. Maar niet meer te vinden.
Ik heb sowieso heel vaak dat dingen die ik echt lekker vind hier uit het assortiment gaan...
Bij de Jumbo heb je karvan cevitam go in cactus Lime. Dat zijn kleine verpakkingen flink geconcentreerde limonade.
Spaansepony schreef:Of de zachte flesjes drinken in verschillende kleurtjes waar limonade/zoetige drinken in zat. Lang werpig flesje van plastic, geel, groen, blauw, bruin. Over gewaaid toen geloof ik uit het buitenland en inmiddels weer vertrokken.
tones schreef:Spaansepony schreef:Of de zachte flesjes drinken in verschillende kleurtjes waar limonade/zoetige drinken in zat. Lang werpig flesje van plastic, geel, groen, blauw, bruin. Over gewaaid toen geloof ik uit het buitenland en inmiddels weer vertrokken.
Gazeuse! En dan de bruine.
Daar kon je het hele alfabet op boeren.
lovelynutia schreef:Wel eens eerder geschreven in een topic maar heel lang geleden toen de c1000 nog bestond waren er de natte donuts. Dat klinkt gek maar normaliter zijn neutrale donuts gesuikerd of gegelaceerd maar deze waren soort vochtig zoet zonder korreligheid of hard laagje zo zo zo lekker.