Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:17

Ceffyl schreef:
Lielle schreef:
Heb je toevallig ervaring met mosterdolie?

Nee, ken het niet. Is het vergelijkbaar met mosterdblad?

Geen idee want dat ken ik niet. Ik ga hier eens mee spelen iig

FrNo

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:37

Wat betreft de cola van de Jumbo, marshmallows vind ik ook niet zo, te zoet. Kaneel en koffie zijn wel lekker.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 01:54

Die cola met koffiesmaak wil ik ook graag een keer proberen.

Ben ook gek op cola met gembersmaak, helaas hebben ze die alleen van Pepsi en niet van Coca-Cola. Ik gooi nu regelmatig een gembershot door de Cola zero.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 02:01

Liezel1 schreef:
Die geurparels doe ik ook in de stofzuiger. Gewoon een hoopje opzuigen als je er een nieuwe zak in doet. Werkt goed!
Ik koop ze altijd met 1+1 gratis

Nu bij trekpleister 4 voor 10 euro

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 02:05

Supervixen schreef:
Ik zie dat ik toch echt eens naar de jumbo moet gaan. Cola met kokos? Ik wist niet dat het bestond!

Is dat zoiets als een virgin Malibu-cola?

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 02:14

Ik ben ook een doorgewinterde experimenteur, veel al geprobeerd. Ik eet 25 jaar vegetarisch en sinds mei vorige jaar helemaal plantaardig, op dat gebied ben ik gepokt en gemazeld.
Desalniettemin een leuk topic, ik doe mee want ze verzinnen met de dag weer nieuwe dingen die getest moeten worden door ons.

https://www.ah.nl/producten/product/wi5 ... tty-mousse
Dit is echt een aanrader!

En de vegan potten ijs van Lidl vind ik lekkerder dan Ben & Jerry’s. En een stuk goedkoper ook.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:32

Anna_Dani schreef:
Supervixen schreef:
Ik zie dat ik toch echt eens naar de jumbo moet gaan. Cola met kokos? Ik wist niet dat het bestond!

Is dat zoiets als een virgin Malibu-cola?

Jaa zo lekker is deze!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:42

Anna_Dani schreef:
Ik ben ook een doorgewinterde experimenteur, veel al geprobeerd. Ik eet 25 jaar vegetarisch en sinds mei vorige jaar helemaal plantaardig, op dat gebied ben ik gepokt en gemazeld.
Desalniettemin een leuk topic, ik doe mee want ze verzinnen met de dag weer nieuwe dingen die getest moeten worden door ons.

En de vegan potten ijs van Lidl vind ik lekkerder dan Ben & Jerry’s. En een stuk goedkoper ook.

helaas, we konden dit product niet vinden. Waar ben je naar op zoek?
dit product bestaat niet (meer)

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:50

YvonneV schreef:
Anna_Dani schreef:

helaas, we konden dit product niet vinden. Waar ben je naar op zoek?
dit product bestaat niet (meer)

Bij mij komt de Alpro Nutty mousse naar voren, klinkt wel goed!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:21

Voor degenen die die geurparels eens wil proberen. Ze zijn 1+1 gratis bij de Plus :) Ik heb ze ook gehaald en ga eens testen hoe dat werkt in de vuilnisbak onder de zak. Was niet van plan het bij de was te gooien.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:58

Anna_Dani schreef:

Van Alpro hebben ze nu ook ijs! Zag ik toevallig vandaag staan bij AH, en die had ik nooit eerder gezien

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 23:20

Over cola met smaakjes.
Nee, gewoon nee.

Ik lus alleen gewone Coca Cola.
Geen smaakjes en geen andere merken.

Verder kom ik inderdaad ook super graag in de Toko. Je hebt daar zulke lekkere dingen.
Ik neem sowieso altijd een zak dumplings mee en dan zoek ik er wat andere dingen bij die ik nog niet ken. Heerlijk.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 06:24

Ik ben ook van het nieuwe dingen uitproberen en groot fan van de toko, Indiase en Turkse supermarkt. Van de week onder andere Freekeh meegenomen (lekker!) en volkoren parelcouscous, die moet ik nog proberen.

LB_ED

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 09:17

Snippergroen schreef:
Voor degenen die die geurparels eens wil proberen. Ze zijn 1+1 gratis bij de Plus :) Ik heb ze ook gehaald en ga eens testen hoe dat werkt in de vuilnisbak onder de zak. Was niet van plan het bij de was te gooien.

De geurparels gebruik ik al járen. Vaak voor de extreem vieze was (sportkleding) maar ook voor de hondenmand of de plaids van de bank. Verder inderdaaad in de stofzuigerzak of oplossen in heet water, laten afkoelen en in een spuitfles doen. Dan heb je toch een soort van interieurspray. Verder kan je ze ook in een luchtdoorlatend zakje doen en in de kledingkast hangen :)

Ooit op TikTok gezien dat als je wasverzachter in je schoonmaak water doet het stof niet blijft ‘plakken’ op de plinten/kitnaden. Dit werkt ook met de parels.

Verder weet ik zo geen nieuwe dingen. Maar ik ga het zeker volgen :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 14:44

Ik kreeg net iets nieuws bij mijn HelloFresh box.

Nou jongens en meisjes deze kunnen jullie overslaan tenzij je houdt van de smaak hoestdrank met prik :r
Afbeelding

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:29

Inmiddels mijn tgtg opgehaald, viel klein beetje tegen, weinig variatie in de artikelen, echt een paar kilo appels gekregen, paar kilo perssinaasappels , halve kilo blauwe bessen, zakje munt en een paprika. Overdosis fruit dus om in mijn eentje op te eten.. :') Appels hou ik niet van, maar verse appeltaart wel, dus voor t eerst appeltaart gemaakt met de mix van AH eigen merk, best prima, al vind ik die van dr Oetker toch lekkerder. Kan wel 3 taarten maken van deze hoeveelheid appels :+ Dus ga ook de mix van Lidl eigen merk nog proberen.
Niet helemaal een product direct uit de supermarkt, maar wel wat nieuws geprobeerd. Van de blauwe bessen en munt uit het pakket heb ik een zelfverzonnen smoothie gemaakt, gekke combinatie maar eigenlijk best lekker. Flinke hand blauwe bessen, munt, vanille soja yoghurt, een banaan, en om te verdunnen klein beetje water. Zoet van smaak met een frisse touch :P
perssinaasappels maak ik maar gewoon jus d'orange van, en de paprika heb ik zelf nog een paar tomaatjes en wortel bij gehaald om soep van te maken.
Ga dit denk ik toch wel vaker kopen zo'n tgtg box van de supermarkt, je word er heel creatief van met eten (drinken) maken en moet op deze manier toch ook nieuwe dingen proberen. En als je het een beetje slim doet, is het echt heel goedkoop.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:44

Geen paard die appels of sinasappels lust toevallig? :=

Bij de Lidl hadden ze vorige week protein chips... had al verschillende reviews langs zien komen dat ze vies waren..... nou dat klopte dus := :r

Afbeelding
Deze dus

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 17:19

Wat grappig. Die Martini ken ik alleen uit glazen flessen. Een flinke scheut daarvan in een glas tonic vind ik eigenlijk wel lekker smaken als alcoholvrije drank

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 19:27

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 19:50

YvonneV schreef:
Skessa_ schreef:
https://www.ah.nl/producten/product/wi5 ... oballetjes

Ik heb deze ook nog in de vriezer liggen, maar nog niet geprobeerd!

Speciaal voor naar AH gegaan, was alleen voor de feestdagen. Waarom staan ze dan nog op de site?

Ik ben heel benieuwd wat je van deze vind, bij onze AH lag die in de kortingsbak voor 35%, heb er nog even bij staan twijfelen, maar uiteindelijk toch niet meegnomen

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:11

Nog steeds niet gemaakt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:24

Skessa_ schreef:

Bij de Lidl hadden ze vorige week protein chips... had al verschillende reviews langs zien komen dat ze vies waren..... nou dat klopte dus := :r

[ Afbeelding ]
Deze dus

De protein chips van de body & fit shop is wel onwijs lekker! Vooral chili hmmmmm

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:31

Skessa_ schreef:

[ Afbeelding ]
Deze dus

Ik had de proteïne repen en die waren wel goed/lekker. Zag dat ze ook Donuts hadden, maar die zagen er echt vies uit :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 20:33

Karin schreef:
Het Jumbo Cola Variatie Pakket :j

Ik heb ze zien staan, maar ik heb het nog niet aangedurfd. Behalve de Cherry, maar die ken ik nog van vroeger :))

[ [url=m/GeXO8f.png]Afbeelding[/url] ]

Marshmallow, Raspberry zijn echt enorm zoet. Kokos is mwa.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:08

Ik wil nu een wine tasting houden met jumbo cola smaken _O-
" deze cola huppelt op mijn tong en heeft een friszure afdronk"