Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Een zeer ernstig incident? Oh nu ben ik zo nieuwsgierig naar dat incident![]()
Anoniem schreef:M_D_H schreef:Een zeer ernstig incident? Oh nu ben ik zo nieuwsgierig naar dat incident![]()
https://www.ad.nl/nieuws/mcdonald-s-sto ... ~ac5758d6/
Joolien schreef:sanso schreef:Had al iets bedacht van een voedselallergie inderdaad.
Vind wel dat ik een keertje gratis mag eten, dit topic heeft voor weer wat omzet gezorgd
Gratis eten, HAHAHA. Mac zijn beetje gierig wat dat betreft hoor, als je er werkt moet je ook de helft van t eten betalen
Joolien schreef:sanso schreef:Had al iets bedacht van een voedselallergie inderdaad.
Vind wel dat ik een keertje gratis mag eten, dit topic heeft voor weer wat omzet gezorgd
Gratis eten, HAHAHA. Mac zijn beetje gierig wat dat betreft hoor, als je er werkt moet je ook de helft van t eten betalen
kiwiwitje schreef:Bellatrix schreef:Tja, het vlees is idd meestal lauw/warm. Soms heb ik mazzel en dan is hij heet en zijn de frietjes ook net gemaakt maar dat dat komt idd weinig voor.
Voordeel dat ik dus altijd zonder saus oid bestel. Dan krijg je op de een of andere manier echt alles warm.
Joolien schreef:Is niet zo gek, dan worden ze direct vers voor je gemaakt. Is ook een goede truuk om je burger zo vers mogelijk te toen, laat er gewoon wat afhalen, of bestel zonder zout ofzoDan krijg je een nieuwe die vers gemaakt is.
![]()
Edit: DAt geldt trouwens ook voor je frietjes! Zonder zout bestellen, dan krijg je ze ook gegarandeerd vers