Meer McDonald fans?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise_Storm

Re: Meer McDonald fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 16:31

Bedankt lieve medefans. Als ik zo naar mijn werk rijd, ga ik mijn avondeten nuttigen bij de Mac :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-18 16:33

Denise_Storm schreef:
Bedankt lieve medefans. Als ik zo naar mijn werk rijd, ga ik mijn avondeten nuttigen bij de Mac :=

:9 :9 :9 :9 :9 :9
Eet smakelijk alvast

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 16:52

Wij eten vanavond ook Mac :j dankzij dit topic!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 16:54

De burgers met kaas zijn nieuwe burgers. Geen aangepaste klassiekers zoals bijvoorbeeld een dubbele cheeseburger.

Ik denk niet dat er ooit nog een burger gaat komen met saté saus. Die hebben wij toen der tijd na een zeer ernstig incident direct van de vloer moeten halen en het is nooit meer terug geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 16:56

Mijn vriend heeft helemaal een soort eettechniek om die grote burgers feilloos binnen 3 min naar binnen ter werken _O- Die houdt ie op een bepaalde manier vast. Ik moet er altijd erg om lachen :')

Ik trek de augurk er altijd af en bestel de qp altijd zonder ui en augurk.

En kaas? Zei er iemand kaas? :oo :oo Ik hoop idd de dubble cheese, die vind ik zo lekker he. Met stormchasen gaan we altijd naar de mac(soms zitten we daar rustig 3 uur :') ), en dan in t buitenland haal ik altijd de dubble cheese :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:04

Een zeer ernstig incident? Oh nu ben ik zo nieuwsgierig naar dat incident :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:05

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-10-18 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:06

Allergie incident denk ik?

Alles met saté vind ik al vies klinken, onze kantine op kantoor blijft maar saté kroketten verkopen en niemand moet die dingen _O-

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:06

Ik denk dan aan een persoon met een notenallergie die ziek is geworden.

Dat de chicken sensation er niet meer is begrijp ik ook niet. Kan me bijna niet voorstellen dat die zo weinig gegeten werd.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:07

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-18 17:07

Had al iets bedacht van een voedselallergie inderdaad.

Vind wel dat ik een keertje gratis mag eten, dit topic heeft voor weer wat omzet gezorgd :D

Nynkefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:08

Ahhh ja de sate wrap.. rip.

Ik eet meestal een mc chicken of nuggets,
Van mij mag de sensation zeeeker terug komen en de chili shaker fries ook!!
Nu heb ik zin in mac... morgen mn vriend maar lief aankijken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:09

sanso schreef:

Vind wel dat ik een keertje gratis mag eten, dit topic heeft voor weer wat omzet gezorgd :D

Gratis eten, HAHAHA. Mac zijn beetje gierig wat dat betreft hoor, als je er werkt moet je ook de helft van t eten betalen :P

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-18 17:10

Joolien schreef:
sanso schreef:

Gratis eten, HAHAHA. Mac zijn beetje gierig wat dat betreft hoor, als je er werkt moet je ook de helft van t eten betalen :P

Ja erg jammer. Al heb ik wel ooit een bon voor 2 gratis cheeseburgers gekregen omdat ik 2 cheeseburgers had zonder kaas. Jeetje wat was ik teleurgesteld toen (in de missende kaas uiteraard)

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:11

Joolien schreef:
sanso schreef:

Ooit in een ver verleden, toen kwamen wij er best vaak. Laat ik het zo zeggen de mensen die daar werkte kende ons.
Op een dag moesten wij erg lang wachten op ons eten. Ik weet niet meer precies wat maar hamburgers.
En toen kregen we gratis friet voor het lange wachten.

Dus ja het kan wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:13

Oh ja, als er wat mis is moet je er direct mee terug gaan of gewoon even bellen. Als ze het niet direct op kunnen lossen, dan willen ze het altijd nog vergoeden :j Zijn ze niet moeilijk in.
Ik heb zelfs wel eens gehad dat iemand nog 2 hapjes van dr mcchicken over had en toen kwam zeuren dat de mcchicken koud was, ik moest gewoon lief blijven lachen en een nieuwe geven := Nu wil ik mensen hier niet op ideeën brengen overigens... :') :=

@Enjoymyhorse dat klopt, dat gebeurt in de drive ook wel eens. Een gratis frisdrank erbij ofzo. :j

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:14

Bellatrix schreef:
Tja, het vlees is idd meestal lauw/warm. Soms heb ik mazzel en dan is hij heet en zijn de frietjes ook net gemaakt maar dat dat komt idd weinig voor.

Voordeel dat ik dus altijd zonder saus oid bestel. Dan krijg je op de een of andere manier echt alles warm.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:14

Hier een periode gehad dat ze in de Drive 9 vd 10 keer iets vergaten, meestal de saus. Kreeg dan mooi twee saus :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:15

Ik had laatst iets, ze waren twee dingen vergeten. O.a alweer de fritessaus. Normaal laat ik het zo hoewel ik er wel voor betaal natuurlijk.

Belde hun op, en mocht de fritessaus komen halen, + nog paar dingen uitzoeken. Dus maar beleefd de quater pounder gedaan, zei die manager. "Weet je het zeker? Ik zou het wel weten hoor..."

Dus toen voor de big tasty met milkshake gekozen! En hij gaf me groot gelijk! Was wel aardig moet ik zeggen! :)

Ga hier natuurlijk ook geen misbruik van maken oid hoor! Of iemand op ideeeen brengen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:15

kiwiwitje schreef:
Bellatrix schreef:
Tja, het vlees is idd meestal lauw/warm. Soms heb ik mazzel en dan is hij heet en zijn de frietjes ook net gemaakt maar dat dat komt idd weinig voor.

Voordeel dat ik dus altijd zonder saus oid bestel. Dan krijg je op de een of andere manier echt alles warm.

Is niet zo gek, dan worden ze direct vers voor je gemaakt. Is ook een goede truuk om je burger zo vers mogelijk te toen, laat er gewoon wat afhalen, of bestel zonder zout ofzo :P Dan krijg je een nieuwe die vers gemaakt is. :)
Edit: DAt geldt trouwens ook voor je frietjes! Zonder zout bestellen, dan krijg je ze ook gegarandeerd vers :D

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:17

Ik at veel mac ja. Nu ook nog heel vaak zin in! Ik eet de patatjes meestal als ik ziek ben. Ik kan dan echt genieten van de zoute patatjes met t sausje. Als ik ziek wordt merk je het gelijk, ik zeik de hele tijd om mc donalds

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:19

Joolien schreef:
Is niet zo gek, dan worden ze direct vers voor je gemaakt. Is ook een goede truuk om je burger zo vers mogelijk te toen, laat er gewoon wat afhalen, of bestel zonder zout ofzo :P Dan krijg je een nieuwe die vers gemaakt is. :)
Edit: DAt geldt trouwens ook voor je frietjes! Zonder zout bestellen, dan krijg je ze ook gegarandeerd vers :D

Maar dan krijgen we ook gelijk heel de bestelling vers blijkbaar. Ik bestel dus bijna altijd wel een cheeseburger zonder saus en zonder augurk of een mc kroket. Vriendlief besteld altijd alles gewoon normaal. Maar dan is alles warm. Bestel ik dus niet zonder saus dan hebben we wel vaker eten wat lauw is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:22

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:24

Tegenwoordig worden in de nieuwe style mac Donalds (waar ze je eten ook aan tafel brengen) sowieso alle burgers vers gemaakt :j
Dat scheelt veel in de temperatuur

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:24

OMFG jaaaah <3
Woon nu op mijzelf sinds een halfjaartje dus kan niet meer zo vaak heen omda het geld kost.
Voorheen zat ik er echt wekelijks, nu 2x per maand.
Ik neem ook altijd hetzelfde.. een groot kipnuggetmenu, met 2 bakjes fritesaus :9 en een cola