Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prima vol te houden volgens mij zo?
als het zo voor jou werkt toppie!!! Er zijn tegenwoordig zo veel lekkere dingen met minder koolhydraaten.
Limoen schreef:Waar kopen jullie de producten als havermout, amandelmelk, kokosolie en noten etc?
Best duur...
Amandelmelk gebruik ik niet, kokosolie koop ik bij de Body en Fit shop (5 euro voor een grote pot geloof ik) en noten gewoon in de supermarkt. Laatste is idd erg duur, maar gebruik er maar een klein beetje van. Emmaa_ schreef:Limoen schreef:Waar kopen jullie de producten als havermout, amandelmelk, kokosolie en noten etc?
Best duur...
Havermout kan je gewoon in een grote zak voor 60 cent in de supermarkt halenAmandelmelk gebruik ik niet, kokosolie koop ik bij de Body en Fit shop (5 euro voor een grote pot geloof ik) en noten gewoon in de supermarkt. Laatste is idd erg duur, maar gebruik er maar een klein beetje van.
Doubtless schreef:Vanochtend yoghurt met een peer, een mandarijn en aardbeien. Vanmiddag 2 eieren & eventueel een shake ofzo. En vanavond rijst met kip en sperziebonen
. Tussendoor nog een eitje op en als lunch wat vis (kibbeling). Vanavond gaan we denk ik gevulde paprika eten of eierwrap met zalm. Yummie!
Proteine shakes
Heb echt nog nooit een shake up. Vult zoiets goed?
Hoe vaak doe je dat? Waarom geen 'gewoon' voedsel?