Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moet zeggen dat het best te doen is (1,5 el), bijna lekker is
Baileysdream schreef:Iemand die capsules slikt al verbetering gemerkt qua exceem/psoriasis?
Ik ben van plan morgen bij de tuinen capsules te halen, proberen is het wel waard als ik zo de verhalen lees.
Het stinkt alleen verschrikkelijk. 3 dagen later ruik ik het nog tijdens het sporten
Annett1990 schreef:Wat een onzin!
Je moet helemaal niks gaan slikken omdat dat dit of dat beter maakt of helpt met dit of dat..
Lekker gezond, azijn drinken.
Doe dan een fruitdag waar je 3 appels op een dag eet ofzo..
Ik ben bijna 30 kilo afgevallen, t is mij ook gelukt zonder dat soort maniertjes en middeltjes. Ik walg er van, net als shakes en alles, helpt toch niks want zodra je weer normaal gaat eten komt t er toch weer aan.
edit ; als je de vetverbranding wil stimuleren drink dan een/1,5 liter groene thee per dag en verder alleen water

Baileysdream schreef:Iemand die capsules slikt al verbetering gemerkt qua exceem/psoriasis?
Ik ben van plan morgen bij de tuinen capsules te halen, proberen is het wel waard als ik zo de verhalen lees.
Ik neem per dag 1 lepel appelazijn, die ik achter in mijn keel gooi en daarna giet ik er snel een glas water achteraan.
Loose schreef:Ik ben er ook mee begonnen, ben benieuwd of het tegen mijn eczeem werkt.Ik neem per dag 1 lepel appelazijn, die ik achter in mijn keel gooi en daarna giet ik er snel een glas water achteraan.
Hoeveel nemen jullie per dag?
Interessant stuk, tweebelgen.
Schop dit topic weer even omhoog.