Appelazijn wondermiddel, afvallen, detoxen, wie gebruikt t?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goudlokje1

Re: Appelazijn wondermiddel, afvallen, detoxen, wie gebruikt t?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:34

Ik heb bij de Tuinen 2 flessen meegenomen, GEDVER! Echt lekker is het niet hoor..

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:08

Citaat:
Mijn vader en zus hebben ook psoriasis, ik ga het denk ik ook eens aan hun voorstellen.. niet geschoten is altijd mis..

Zeker proberen :j

Citaat:
Ik heb bij de Tuinen 2 flessen meegenomen, GEDVER! Echt lekker is het niet hoor..

Vunzig hè :D daarom pak ik de capsules .

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:57

Ik ben ermee gestopt. Ben aangekomen ipv afgevallen en nadat eerst de spijsvertering is overdrive was, viel het erna volledig stil terwijl ik daarvoor al speciale voeding ed heb. Mijn eczeem is wel terug maar liever dat dan een maag en darmen dat niet meer werken..

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:58

Je kan dan ook kijken of het helpt als je het gewoon op je huid aanbrengt ;)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 21:29

Het is echt heel vies, maar met een cracker er meteen achteraan, kan ik het precies binnenhouden ;)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 13:35

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:05

Heb nu mijn eerste 'borreltje' appelazijn met water voor me :D Moet zeggen dat het best te doen is (1,5 el), bijna lekker is :=

Ik ben benieuwd :j

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:51

ik ben eergisteren begonnen met de tabletten van de kruidvat. 3 per dag. ook mijn man is er mee begonnen ben erg benieuwd.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:26

Ik heb 2 keer een eetlepel uit de fles geprobeerd, maar JASSES! Toen een aantal weken niet gehad en vandaag weer gestart! Had tussen de middag een smoothie van banaan, appel en framboos en daar heb ik wat doorheen gegoten! Proefde het bijna niet want het andere fruit overheerste, nu dus wel prima te doen en zo ga ik het maar even volhouden denk ik! :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:31

Als ik mijn capsules op heb, stop ik ermee. Ik ben aangekomen ipv afgevallen en ook in mijn huid zie ik geen verbetering (niet dat die zo dramatisch was, naar toch).
Jammer, had er meer van verwacht nav de goede berichten.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:29

aranel waarom dan niet gewoon nu stoppen.

ik slik nu 3 dagen en ik merk wel dat ik minder honger heb.
dat is een goed teken niet dat ik af hoef te vallen maar kon echt ieder uur wel wat lekkers snoepen, had ik ook echt behoefte aan. :o
nu ook wel behoefte maar krijg buikpijn bij de gedachte nog meer te eten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:45

Omdat ik het zonde vind om een halve pot weg te gooien :P

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 02:03

Iemand die capsules slikt al verbetering gemerkt qua exceem/psoriasis?
Ik ben van plan morgen bij de tuinen capsules te halen, proberen is het wel waard als ik zo de verhalen lees.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 11:31

Baileysdream schreef:
Ik ben van plan morgen bij de tuinen capsules te halen, proberen is het wel waard als ik zo de verhalen lees.

Heb geen last van huidproblemen, maar heb ook de capsules geprobeerd en het werkt voor mij goed voor mijn bloeddruk. Mijn onderdruk was standaard rond de 100, maar is nu weer om en nabij de 80. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 11:49

Wat een onzin!
Je moet helemaal niks gaan slikken omdat dat dit of dat beter maakt of helpt met dit of dat..
Lekker gezond, azijn drinken.
Doe dan een fruitdag waar je 3 appels op een dag eet ofzo..

Ik ben bijna 30 kilo afgevallen, t is mij ook gelukt zonder dat soort maniertjes en middeltjes. Ik walg er van, net als shakes en alles, helpt toch niks want zodra je weer normaal gaat eten komt t er toch weer aan.

edit ; als je de vetverbranding wil stimuleren drink dan een/1,5 liter groene thee per dag en verder alleen water ;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 11:54

Ik gebruik zelf appelazijn zo nu en dan als ik veel pukkels heb. Dan gebruik ik het als tonic (1 deel appelazijn, 1 deel water) voor ik ga slapen. Werkt prima :j Het stinkt alleen verschrikkelijk. 3 dagen later ruik ik het nog tijdens het sporten :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 12:12

Annett1990 schreef:
Wat een onzin!
Je moet helemaal niks gaan slikken omdat dat dit of dat beter maakt of helpt met dit of dat..
Lekker gezond, azijn drinken.
Doe dan een fruitdag waar je 3 appels op een dag eet ofzo..

Ik ben bijna 30 kilo afgevallen, t is mij ook gelukt zonder dat soort maniertjes en middeltjes. Ik walg er van, net als shakes en alles, helpt toch niks want zodra je weer normaal gaat eten komt t er toch weer aan.

edit ; als je de vetverbranding wil stimuleren drink dan een/1,5 liter groene thee per dag en verder alleen water ;)

Dat moet ieder toch lekker voor zich weten :?
En het gaat in dit geval niet alleen om afvallen, maar vooral ook om het detoxen, effecten op huid en bloeddruk, diabetes etc. Imo kun je beter met een biologisch product proberen zulke zaken op orde te brengen dan met een pot pillen.
Dat het voor jou allemaal geen effect heeft wil niet zeggen dat een ander er geen baat bij kan hebben.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:39

Citaat:
Dat moet ieder toch lekker voor zich weten

Precies Mars ,helemaal mee eens :j

Mijn vriend moest een tijd stoppen met appelazijn ,en prompt werd de psoriasis erger,
hij heeft er echt baat bij.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 10:37

Baileysdream schreef:

Ja ik slik ze voor m'n eczeem. Was behoorlijk erg toen ik begon. Het nam bij mij vooral de jeuk weg en dat was al een hele verlichting! Doordat ik geen jeuk had krabde ik niet en kon het genezen.
Ik slikte in het begin maar 1 capsule per dag later 3 om er wat meer vaart achter te zetten en nu kijk ik gewoon wat nodig is.

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:01

Helpt (appel)azijn om af te vallen?
Regelmatig duiken er in de pers en op internet berichten op dat azijn, en dan vooral appel- of ciderazijn, ideaal zou zijn om af te vallen. Maar klopt dit ook?

Azijn wordt al sinds mensenheugenis gebruikt als smaakmaker en bewaarmiddel voor voedsel. Azijn voor de keuken wordt verkregen via gisting (fermentatie) van koolhydraatrijke voedingsmiddelen zoals appels, druiven, bessen, granen, aardappels, maïs enzovoorts. Aan de alcohol die op die manier ontstaat, wordt een speciale bacterie toegevoegd die de alcohol omzet in azijnzuur. Azijn voor voedselbereidingen bevat tussen de 4 en 8 procent azijnzuur. Daarnaast bevat azijn, afhankelijk van het soort koolhydraten dat gebruikt werd en van de bewerking, ook kleine hoeveelheden organische zuren, aminozuren, vitamines en aromastoffen.

Effecten van azijn
• Een lepeltje azijn bij de maaltijd zou de maag doen inkrimpen, waardoor u minder trek hebt in eten en minder eet. Voor deze bewering bestaat echter geen enkel bewijs. De maag is immers uitstekend beschermd tegen zuren.

• Onderzoek heeft wel aangetoond dat het innemen van wat azijn (ongeveer een halve eetlepel) gedurende een koolhydraatrijke maaltijd (bijvooebeeld het ontbijt), een sterker verzadigd gevoel geeft en de eetlust afremt in de daaropvolgende uren. Mensen die wat azijn eten bij de maaltijd, zouden in de daaropvolgende uren gemiddeld 200 à 275 kcal minder eten.

• Onderzoek heeft ook aangetoond dat bij mensen die voor of na een koolhydraatrijke maaltijd wat azijn aten (bijvoorbeeld een lepel azijn dronken, een slaatje met azijn of een gerecht zoals pickles bereid met azijn), de insuline- en suikerwaarden in het bloed minder stijgen. Azijn zou namelijk het leegmaken van de maag vertragen, zodat de vertering van de maaltijd over een langere periode gespreid wordt. Bovendien zou azijn mogelijk de afbraak van koolhydraten afremmen, waardoor een deel ervan onverteerd in de darm terecht komt en wordt uitgescheiden. Dit kan een effect hebben op het lichaamsgewicht.

• Er bestaan ook aanwijzingen dat azijn de verbranding van vetten in de lever verhoogt, wat een positieve invloed heeft op het lichaamsgewicht. Mensen die geregeld een beetje azijn drinken bij de maaltijd, zouden een lagere BMI-index, een kleinere tailleomvang minder buikvet en minder vetten in het bloed hebben.

• Wat het soort azijn betreft is er geen enkel bewijs dat de ene azijn (bijvoorbeeld appelazijn) meer effect zou hebben dan de andere azijn.

Besluit
Het kan interessant zijn om voor, tijdens of na elke maaltijd een azijnhoudend product te gebruiken zoals augurken of uitjes op azijn, pickles, een slaatje met azijnvinaigrette enzovoorts. Mensen die willen afvallen kunnen eens proberen om dagelijks ongeveer 15 ml (één of meer eetlepels) azijn te drinken na de hoofdmaaltijd, of verdeeld over de dag.
Baat het niet, het schaadt ook niet.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:19

Ik ben er ook mee begonnen, ben benieuwd of het tegen mijn eczeem werkt. :) Ik neem per dag 1 lepel appelazijn, die ik achter in mijn keel gooi en daarna giet ik er snel een glas water achteraan.
Hoeveel nemen jullie per dag?

Interessant stuk, tweebelgen. :)

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:31

ik volg dit topic ook even denk dat ik het ook eens gaa proberen...

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:51

Loose schreef:
Ik ben er ook mee begonnen, ben benieuwd of het tegen mijn eczeem werkt. :) Ik neem per dag 1 lepel appelazijn, die ik achter in mijn keel gooi en daarna giet ik er snel een glas water achteraan.
Hoeveel nemen jullie per dag?

Interessant stuk, tweebelgen. :)

Ik slik de capsules, ook voor me eczeem. Bij mij ligt het aan de hoeveelheid jeuk die ik heb en hoe mijn eczeemplekken eruit zien..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:57

:o Schop dit topic weer even omhoog.

Heb inmiddels mijn flesje appelazijn op (dat spul blijft ranzig) en gebruik het nu ongeveer al een week niet meer. En dat is te merken, mijn eczeem was heel erg rustig geworden sinds het gebruik van de appelazijn, maar nu steekt het weer heftig de kop op :\

Werken de capsules appelazijn net zo goed als die ranzige vloeibare versie?

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 11:27

Citaat:
Werken de capsules appelazijn net zo goed als die ranzige vloeibare versie?

Alleszins het proberen waard lijkt me. :j