Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dribbel schreef:Mijn tomaat heeft heel wat te verduren gekregen door de regen. De bladeren zijn soms bruin en slap. Wat is hier tegen te doen?
Tinky12 schreef:Dribbel schreef:Mijn tomaat heeft heel wat te verduren gekregen door de regen. De bladeren zijn soms bruin en slap. Wat is hier tegen te doen?
Ik knip al het lelijke en/of aangetaste blad gewoon af.Heeft geen nut meer en trekt alleen maar onnodig voeding weg.Ook kan het de plant aantasten...weg ermee dus![]()
Sonja...wilde moestuin heb je,heb je wel eens aan NM gedacht?
Sonja_vR schreef:ja het duurde even voor het kwartje viel hihi...
sja, grondwerken, ik doe niet anders met die dingen joh. alleen ze zijn nogal standvastig...
berdien85 schreef:Oke dus de aardbeien komen niet meer..
Ik ben ook sla plantjes aan 't kwekenKropsla..
Tinky12 schreef:Sonja_vR schreef:ja het duurde even voor het kwartje viel hihi...
sja, grondwerken, ik doe niet anders met die dingen joh. alleen ze zijn nogal standvastig...
Je moet ook eerst loswerken he....![]()
Er groeit iets tussen mijn tomaten wat ik er niet geplant heb![]()
http://i296.photobucket.com/albums/mm17 ... deelkl.jpg
Sonja_vR schreef:join up?
Tinky12 schreef:Is dat niet omdat ze al wat waren doorgeschoten??
Hoe ga je hem klaarmaken![]()
![]()
Rytir...leuk is dat he.Hier gaan de tomaten soms ook zo hard,moet ik ze om de 2 dagen opnieuw opbinden.Volgende keer iets meer ruimte geven,altijd lastig om in te schatten.Vaak zet je ze in je enthousiasme toch te dicht op elkaar...zijn immer maar kleine plantjesin het begin.