Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ze hangen over naar de normale snijbonen
Dribbel schreef:Mijn tomaat heeft heel wat te verduren gekregen door de regen. De bladeren zijn soms bruin en slap. Wat is hier tegen te doen?

Tinky12 schreef:Dribbel schreef:Mijn tomaat heeft heel wat te verduren gekregen door de regen. De bladeren zijn soms bruin en slap. Wat is hier tegen te doen?
Ik knip al het lelijke en/of aangetaste blad gewoon af.Heeft geen nut meer en trekt alleen maar onnodig voeding weg.Ook kan het de plant aantasten...weg ermee dus![]()
Sonja...wilde moestuin heb je,heb je wel eens aan NM gedacht?
Kropsla.. Sonja_vR schreef:ja het duurde even voor het kwartje viel hihi...
sja, grondwerken, ik doe niet anders met die dingen joh. alleen ze zijn nogal standvastig...
berdien85 schreef:Oke dus de aardbeien komen niet meer..
Ik ben ook sla plantjes aan 't kwekenKropsla..
, dat vind ik zo'n gedoe.
Tinky12 schreef:Sonja_vR schreef:ja het duurde even voor het kwartje viel hihi...
sja, grondwerken, ik doe niet anders met die dingen joh. alleen ze zijn nogal standvastig...
Je moet ook eerst loswerken he....![]()
Er groeit iets tussen mijn tomaten wat ik er niet geplant heb![]()
http://i296.photobucket.com/albums/mm17 ... deelkl.jpg
Sonja_vR schreef:join up?
Af en toe vreet ie wat aan het onkruid tussen de tomaten en verder zorgt hij ervoor dat er geen onkruid kan groeien waar hij ligt
Beetje van alles wat,wil volgend jaar verschillende slasoorten gaan kweken en zeker ook wat broccoli
in het begin. Tinky12 schreef:Is dat niet omdat ze al wat waren doorgeschoten??
Hoe ga je hem klaarmaken![]()
![]()
Rytir...leuk is dat he.Hier gaan de tomaten soms ook zo hard,moet ik ze om de 2 dagen opnieuw opbinden.Volgende keer iets meer ruimte geven,altijd lastig om in te schatten.Vaak zet je ze in je enthousiasme toch te dicht op elkaar...zijn immer maar kleine plantjesin het begin.