Met zo'n moeder krijg je de kans niet om te bakken Sprinkhaan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DeSprinkhaan schreef:Tja vind het wel leuk, maar heb er niet zoveel mee. En trouwens is toch niet nodig: mijn moeder is een echte amateur proffesionele bakster en we hebben zo'n 3 à 4 keer per week taart of koek of cake
Ik had trouwens je post verkeerd gelezen, ik dacht dat je je zelf al een pro vond omdat je 4 keer per jaar iets bakte
Ik dacht al; huh? 

Zal ook wel aan het tijdstip liggen (dit is voor mij heel laat, sta iedere dag om kwart over 6 op namelijk
) 
Ze komen ook altijd precies goed uit de oven dus dat scheelt heel veel.
Vanavond cc met appelstukjes maken, weet alleen niet zo goed wat ik erop moet doen? Denk een vanille topping met een vleugje kaneel erop.

volgende keer doe ik alleen het blauwe in het roze, dat vind ik dan iets meer passen bij de smaak. En heb iets teveel extract in de bc gedaan, iets te sterke smaak 
), maar nu ben ik vergeten een zakje klopvast te halen, en bij ons in de buurt zijn er geen supermarkten op zondag open
. Is er een alternatief hiervoor? Ik heb wel mascarpone en creme fraiche in huis.. Of aardappel zetmeel, maar das eigenlijk alleen voor sauzen.
Hij staat ook al in het taarten decoreren topic, maar hij mag hier ook van mij

Heb je nu 60 mislukte kokosdingen!?
Emma schreef:Ziet er allemaal lekker uit!
Ik heb vandaag de taart van de link die Prairy op de vorige pagina geplaatst gemaakt, hij is super lekker alleen helaas is de bodem nogal heel erg kruimelig dus soort van onmogelijk om er een 'heel' taartpuntje uit te halen