Maar hoe dan ook, ik vind em geweldig!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan een auto winnen! Nog meer:
En meteen even wat simpele versiersels halen voor op cupcakes, en nog wat slagroom. Denk dat ik toch maar wat ga bakken ondanks ik me nog niet helemaal goed voel.
Stond in de winkel en dacht bij mezelf; alléén kadootje voor vriendin kopen, niet voor jezelf! Uiteindelijk nog voor 20 euro voor mezelf gekocht.

Hopelijk lukt het! *ik hou jullie nog even in spanning!*
. Je hebt het er maar druk mee, leuk hoor
. Wie weet komt ze bij jou

Patriciavt schreef:Sja Ingrid, weet niet of je wel eens hebt meegekregen dat ik en ernstige blessure aan mijn voet heb, maar mocht ik mijn werk niet meer uit kunnen oefenen ooit, kan ik iig aan de baksels
Jammer dat het niet lukt Ingrid, maar wel supergoed dat je voor jezelf kiest! Dat moet ik ook eens meer gaan doen
. Heb je dan niet heel veel last van je voet als je zoveel moet staan en lopen?
IngridB schreef:Ja dat heb ik weleens gelezen inderdaad. Heb je dan niet heel veel last van je voet als je zoveel moet staan en lopen?
OOk jij aan jezelf denken hé

Gedecoreerd met een suikerglazuur in lemonkleur en bloempjes van mn nieuwe siliconenset. Alleen mn roze marsepein was zó zacht dat die bloempjes gewoon niet bleven staan helaas. Maar goed, het was meer het uitproberen van de bloempjes en de suikerglazuur.