Zie nu bij de Red Velvet Whoopie in de bereiding dat er olie doorheen zou moeten? Staat niet bij de benodigdheden. Bij de andere Whoopie recepten zie ik er helemaal geen olie bij staan?
Betreft alle recepten, bij sommigen staat olie en bij andere weer arachideolie, ik neem aan dat het voor allemaal arachideolie betreft?
Ja maar een whoopie is niet zozeer een luchtige cake substantie volgens mij. En bij geen enkel ander Whoopie recept staat de olie erbij vermeld
Caira
Geplaatst: 13-07-11 14:15
cupcakejes staan erin MET de vanille essence. Wat me wel opvalt is dat het een behoorlijke hoeveelheid is. Ik ben gewend om gewoon 12 cupcakejes te maken, maar volgens mij kan ik er nog wel 12 maken. Straks mijn collegaatjes maar mee laten testen.
Ik heb die rosie vanille gemaakt. Had een flinke dot topping erop gedaan maar allemachtig dat is veeeel te zoet! Ik moet zeggen dat ik het rozenwater er niet echt doorheen proef. Ik denk dat ik alle cakejes zo even de helft van de glazuur eraf ga halen. Zal ff fotootje uploaden.
nou echt bijzonder vind ik ze niet. Lekkere cupcakes, maar voor het dure rozenwater wat erbij moet, neuh das de moeite niet.
gonnyvdz
Geplaatst: 13-07-11 15:38
Glitfaxi schreef:
Ik mag death by chocolate maken!!
Heeft iemand die hier al getest???
ik ben nu bezig met deze, beslag is hierbij ook lichtelijk op gevoel doen, wij hebben gewone? cake bakjes en kon als ik ze voor 2/3e moest vullen er wel 30 maakt, dus heb ze iets voller gemaakt maar ze zijn niet echt omhoog gekomen..
en over de toping gedeelte, tjeetje mina wat veel poedersuiker en gewoon een heel pakje boter wat ik al nooit op brood zou doen xd, het is wel heeeel vet denk ik, zou ze niet iets kunnen maken wat gezond is qua cakjes haha
Anne_mieke88
Geplaatst: 13-07-11 15:39
Ik zie op de website dat ze er een behoorlijke toet op doen
Ik had de helft van de topping gemaakt, en nog had ik over... En ik heb er voor de smaak echt genoeg op gedaan. Wil nog wel een klein beetje cake proeven