Yasmine schreef:Girley_ schreef:yasmine dat klinkt niet zo heel lekker eigenlijk? heb je een recept?
Ik heb nog een half pak bastonje koeken staan, iemand een lekker recept met die dingen?
Ik vond het wel lekkerHet is ook niet echt 100% koekjesdeeg, maar lekker smeuïg
Dit is het recept: http://www.bakerella.com/chocolate-chip-cookie-pie…-oh-my/
Met bastogne koekjes kan je lekkere bonbons maken! Heb je roomkaas oid in huis? Dan kan je de koekjes verkruimelen, wat roomkaas erbij (moet je zelf zien hoeveel, het moet een stevig deeg worden maar teveel maakt het te plakkerig) en goed mengen. Dat rol je in balletjes, leg je op bakpapier (of iets anders dat niet kleeft) en laat je dan een uurtje opstijven in de koelkast. Daarna smelt je chocolade, je neemt zo'n balletje met een lange cocktailprikker, doopt ze in de chocolade (zorg wel dat de chocolade heel lopend is dmv wat melk bij te voegen en zorg er zeker ook voor dat de balletjes hard genoeg zijn geworden!) en dan leg je ze weer op bakpapier. Wederom in de koelkast zodat de chocolade opstijft en dan heb je overheerlijke bonbons
Ik vermoedde al dat je 't recept van bakerella had.. Die wil ik altijd nog eens proberen