Wat vinden jullie lekker en is er niet meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 12:47

TurdusMerula schreef:
Kaasijsjes! :j

Ja van Nestlé! Die hadden ook van die zalige brownie-ijsjes.

Macs

Re: Wat vinden jullie lekker en is er niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:01

Ik mis trouwens ook de oude cup-a-soup.. vind het altijd zo zonde als ze dingen vernieuwen. Word er alleen maar slechter op.. Net als de Sultana! Die hadden eerst een echt sultana smaakje maar nu kan je net zo goed die suikertroep van albert heijn zelf kopen..

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:04

MacFlurry Oreo!!!!!

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:05

Blauwe cola :D

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:05

Kokosmilkshake. En de mcflurry chrunch, en nog eentje die naar koffie smaakte :P

En, is er nog wel, maar niet in Nederland: Aero!
Wie woont in Engeland en stuurt mij een lading? :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:06

Bellatrix schreef:
Het klinkt misschien stom maar kalfssoep van Honig. :+ Toen ik om en nabij de 12 was bestond die variant namelijk nog en die was zo lekker!!

Edit: De Chipito pinda vind ik ook superlekker en die verkopen ze volgens mij in de grotere supermarkten nog wel. :j

Bij ons in de supermarkt in het dorp hebben we nog wel die kalfssoep! :j

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:07

Ik heb hier 1x iets voorbij zien komen wat ik ook mis, Smekkies in alle smaken, wat was ik daar verslaafd aan! :+:

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:08

Lay's Cream and Chives in die mint-groene zak.
Nu is er een smaak die er wat op lijkt, Sour Cream and Herbs, maar die vind ik net een tikkeltje te zout... niet zo lekker als de Cream & Chives :n

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:09

Nouks schreef:
Pasgeleden had Lays nog een special edition honing/mosterd chips. Die was echt té lekker. Zo jammer dat 't een special edition was...

Die heb ik gisteren nog op hoor :P
Die heeft mijn moeder de afgelopen week nog gekocht.

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:11

s_spikker schreef:
Ik kan nu soms nog zin hebben in van die kaaspopcorn, Dat zat in zo'n gele zak en smaakte een beetje naar chipito maar dan als popcorn.
Ook hadden wij vroeger "gekruide mayonaise" ooit eens van de huishoudbeurs geloof ik. was een lange tube met mayo met kruiden erin.

Wat missen jullie ?

Deze is er ook van Calvé. :)

Ik mis de oude rundvleessoep van Cup a Soup ;( Die was veel lekkerder dan de 'verbeterde'..

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:12

De Groenteburger, McFlurry Oreo en vegetarische lasagne van Quorn!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:15

Tom en Jerry ijsjes :P

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:15

Jose22 schreef:
De Groenteburger, McFlurry Oreo en vegetarische lasagne van Quorn!

Groenteburger is er nog wel in sommige mcdonaldsen hoor! :)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:16

Musetta schreef:
TurdusMerula schreef:
Punica is er weer, maar niet zo lekker als die van vroeger (of tenminste in mijn gedachten)

Wow, nostalgie! Ik weet nog dat ik als 4 à 5-jarige niets anders dronk dan Punica... Ik heb nog videotapes waar ik de hele tijd "Punica, Punica!" riep. :') Het lijkt wel erg op Oasis, niet? Ik herinner het me niet zo goed meer. :+

Het heeft er wel wat van weg ja... Maar tegenwoordig is Punica ook gewoon weer te krijgen...
Maar het smaakt niet meer zo als in mijn herinnering...

Edit: Flurry Oreo is er voorlopig weer, groenteburger sowieso

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:16

Echt suiker!

tegenwoordig stoppen ze overal die chemische troep in, de lekkerste kinderijsjes zijn nu te ranzig voor woorden, kan gewoon nooit meer een Calipso eten en hoeveel soorten chips tegenwoordig al niet deze troep op zich gesmeerd krijgen. Helemaal kon ik wel janken toen ik zag dat zelfs de Gazeuse niet meer de gazeuse is die het hoort te zijn (nooit meer een belachelijke suger rush.. daar kocht ik het immers voor)

En smaak! ik mis smaak aan mijn tomaten aan mijn paprika's aan mijn spruitjes aan de simpele snel te maken gerechten uit blik of zakje. Tegenwoordig houden de meeste nederlanders niet meer van smaak en zit je karton met water te vreten als je niet uitkijkt...

Echt.. chemische zoetheid en sameloze tomaten... waar gaat het heen tegenwoordig

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:20

Niet eetbaar maar wel lekker; de oude herbal essences shampoos, vooral de oranje voor volume was echt beter dan de nieuwe variant de geur bleef veel langer in je haar.

en heel leuk dat die McFlurry's zo vaak van smaak verwisselen maar sommige waren te lekker om weg te gaan ( Crunchy :9 )

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:22

Toen we in Duitsland op vakantie waren hadden we daar een soort mayo gekocht.
Die mayo leek kwa smaak een stuk zuurder maar vond m heerlijk^^

Zal vast nog wel bestaan in Duitsland maar of ie hier is..

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:22

Groenteburger alleen in sommige mac's.. Er zwerft ergens op bokt wel een lijst rond met macs die hem hebben :)

Wat ik mis: Whittaker's Chocolate. Voor zover ik weet alleen in Nieuw-Zeeland te verkrijgen en echt de áller lekkerste chocolade die ik ooit op heb :9

Qua nederlandse producten mis ik eigenlijk niks.. Alles wat ik wil is er :D

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:23

Ooooh ontzettend veel dingen volgens mij. Er is iets van vroeger wat ik onwijs lekker vond, het was een soort snoep, en het leek een beetje op iets van klei ofzo maar dat was het niet maar ik weet dus niet meer wat het was want dat gaat heel ver terug in mijn geheugen :')

En ik vroeg me laatst ook af of er eigenlijk nog Coca Cola Vanille bestond want dat vond ik ook altijd erg lekker.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:24

Chrissy_ schreef:
Ooooh ontzettend veel dingen volgens mij. Er is iets van vroeger wat ik onwijs lekker vond, het was een soort snoep, en het leek een beetje op iets van klei ofzo maar dat was het niet maar ik weet dus niet meer wat het was want dat gaat heel ver terug in mijn geheugen :')

En ik vroeg me laatst ook af of er eigenlijk nog Coca Cola Vanille bestond want dat vond ik ook altijd erg lekker.

Die cola bestaat toch nog gewoon?

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:25

Lieszje schreef:
Chrissy_ schreef:

Die cola bestaat toch nog gewoon?

Ja dat zou best kunnen hoor, ik had er nog niet naar gezocht haha. Maar ik dacht er een paar dagen geleden ineens weer aan, en hij is ooit een tijdje uit het assortiment geweest.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:26

Myukii schreef:
Ohh ik mis die ijsjes zo.. Zo'n zakje met daarin gekleurde handjes en voetjes-ijsjes, volgens mij. Die waren zó lekker, kreeg ik wel eens bij de benzinepomp.. Zucht. ;(

Tummie Yummies ofzo iets? :D Disney heeft vergelijkbare ijsjes gemaakt, maar iets groter en met stokje (handig!) Weet zo niet waar ze te koop zijn alleen :\

Ik mis ook de cream and chives inderdaad en de ''Bisc and....(twix, M&M etc)"
Laatst bijgewerkt door Corelli op 10-04-10 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:26

Benfan schreef:
En smaak! ik mis smaak aan mijn tomaten aan mijn paprika's aan mijn spruitjes aan de simpele snel te maken gerechten uit blik of zakje. Tegenwoordig houden de meeste nederlanders niet meer van smaak en zit je karton met water te vreten als je niet uitkijkt...

Echt.. chemische zoetheid en sameloze tomaten... waar gaat het heen tegenwoordig

Ben het met je eens! Vooral tomaten inderdaad. Biologische hebben gelukkig nog wel wat smaak, die normale supermarktdingen zijn niet te eten. :=

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:27

Ik mis die solero ijsjes in zo'n zakje.
Ook krijg ik honger van dit topic en we hebben niks lekkers. :=

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:28

Ik heb hier een beetje teruggelezen en er zijn inderdaad meerdere mensen die aangeven dat Coca Cola vanille niet meer te krijgen is in Nederland, jammer :\