TurdusMerula schreef:Kaasijsjes!
Ja van Nestlé! Die hadden ook van die zalige brownie-ijsjes.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Het klinkt misschien stom maar kalfssoep van Honig.Toen ik om en nabij de 12 was bestond die variant namelijk nog en die was zo lekker!!
Edit: De Chipito pinda vind ik ook superlekker en die verkopen ze volgens mij in de grotere supermarkten nog wel.
s_spikker schreef:Ik kan nu soms nog zin hebben in van die kaaspopcorn, Dat zat in zo'n gele zak en smaakte een beetje naar chipito maar dan als popcorn.
Ook hadden wij vroeger "gekruide mayonaise" ooit eens van de huishoudbeurs geloof ik. was een lange tube met mayo met kruiden erin.
Wat missen jullie ?
Musetta schreef:TurdusMerula schreef:Punica is er weer, maar niet zo lekker als die van vroeger (of tenminste in mijn gedachten)
Wow, nostalgie! Ik weet nog dat ik als 4 à 5-jarige niets anders dronk dan Punica... Ik heb nog videotapes waar ik de hele tijd "Punica, Punica!" riep.Het lijkt wel erg op Oasis, niet? Ik herinner het me niet zo goed meer.
Chrissy_ schreef:Ooooh ontzettend veel dingen volgens mij. Er is iets van vroeger wat ik onwijs lekker vond, het was een soort snoep, en het leek een beetje op iets van klei ofzo maar dat was het niet maar ik weet dus niet meer wat het was want dat gaat heel ver terug in mijn geheugen
En ik vroeg me laatst ook af of er eigenlijk nog Coca Cola Vanille bestond want dat vond ik ook altijd erg lekker.
Lieszje schreef:Chrissy_ schreef:Ooooh ontzettend veel dingen volgens mij. Er is iets van vroeger wat ik onwijs lekker vond, het was een soort snoep, en het leek een beetje op iets van klei ofzo maar dat was het niet maar ik weet dus niet meer wat het was want dat gaat heel ver terug in mijn geheugen
En ik vroeg me laatst ook af of er eigenlijk nog Coca Cola Vanille bestond want dat vond ik ook altijd erg lekker.
Die cola bestaat toch nog gewoon?
Myukii schreef:Ohh ik mis die ijsjes zo.. Zo'n zakje met daarin gekleurde handjes en voetjes-ijsjes, volgens mij. Die waren zó lekker, kreeg ik wel eens bij de benzinepomp.. Zucht.
Benfan schreef:En smaak! ik mis smaak aan mijn tomaten aan mijn paprika's aan mijn spruitjes aan de simpele snel te maken gerechten uit blik of zakje. Tegenwoordig houden de meeste nederlanders niet meer van smaak en zit je karton met water te vreten als je niet uitkijkt...
Echt.. chemische zoetheid en sameloze tomaten... waar gaat het heen tegenwoordig