patserke schreef:oooh al die kroketverhalen, ik ben zo verslaafd aan broodjes kroket, nog niks gezien of gevoeld of geproeft gelukkig.
wel een keer de milkshakes bij de aldi, je hebt ze in aardbei en vanille, plastic bekertje, rietje aangeplakt en folie deksel...
ik had flink zin en dorst dus ik trek de folie eraf en nam een slok, die erg dik aan voelde, ik spuugde het uit en het was groenachtig, wat het was wil ik niet weten, ik weet wel dat ik daar nooit meer een milkshake koop
En ik heb dus net, voor het lezen van dit topic, een dícht Aldi milkshake bekertje weggewerkt

Vreemdste dingen die ik tegengekomen ben; vriendjes rups en slak in de sla, en een ei met kuiken er in.
Woensdag had ik op het werk alleen iets ranzigs; ik werk in een slagerijafdeling. Maar, nu met dit weer zit alles vol met van die dikke vieze strontvliegen. Ik wil gaan poetsen, pak m'n staalspons en grijp vol in de maden

Als ik ergens wel schrik voor heb is het dat (sinds een container incident), alleen gillen en roepen "IEEEH MADEN" gaat niet echt waar klanten bij staan. Dus ik spastisch staan wijzen en miepen -voor het beeld; ik ben boven de 1.80 en lichtelijk uit de kluiten gewassen-, collegatje pakt dat ding en gooit 't weg. Ik denk; kust veilig, grijp in de poetsemmer - en ja hooooorrr... Brrr. Gelijk alles weggegooid wat weg moest en heel de slagerij extra met chloor gepoetst. En dat van 1 nachtje.. Ergste is dat we van de VWA geen blauwe lampen meer mogen hangen, en dus die vliegen maar moeten laten doen