Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:48

hahaha ik zat me net te verheugen op mijn broodje dadelijk, maar heb nu niet zoveel honger meer... _O-

Ik heb een keer een broodje hamburger besteld in de kantine van de universiteit van Leiden en vond daar een visgraatje in :?
Bah, had meteen gegeten en gedronken zeg! :')

Edit: zit net te bedenken;
Een varkenspootje (hoef) in mijn loempia van de chinees. Daar halen we dus nooooooit meer wat

En wat ik verschrikkelijk smerig vind, zijn stukken bot en kraakbeen in de ontbijtspek en gehakt.
Zit je te kauwen, bijt je op wat hards is het een botsplinter ofzo :r
Laatst bijgewerkt door Blackmagic85 op 31-07-09 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:50

Jee wat een gekke dingen lees ik hier zeg. Ik ben ooit een stuk ijzer in een brood tegengekomen en een keer een zwarte haar in mijn chinees...

Verder eigenlijk nooit wat raars.

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:00

We gingen een keer met een groep ruiters onderweg tijdens een rit wat eten. Eén persoon had spagetti met kaassaus, een andere tagliatelle met tomatensaus, dus twee verschillende pasta's en twee verschillende sauzen... En allebei van die metaaldraadjes van zo'n staalspons in hun eten, van zo'n bol van metalen draadjes zeg maar. Echt zo smerig!
Wel gemeld maar ze waren alleen verbaasd, geen excuses ofzo :Z

odetteke

Re: Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:14

Ik heb een keer gehakt aangetroffen in mijn vegetarische taco... niet echt een succes dus :+ En een keer een stikje plastic een een honig mix.

Overigens neem ik altijd contact op met het bedrijf als er iets raars is met een product. Als ze niet weten wat het probleem is kunnen ze het een volgende keer ook niet voorkomen.

Oja, nog iets, niet iets raars er in aangetroffen, maar wel een rare verpakking: Een pak voorverpakte hamburgers in de supermarkt was een jaar!!!! over datum was... wil niet weten wat daar in zat. :o

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:15

Ik heb ooit een pak met wraps gekocht bij de AH, toen zaten er tussen de wraps in allemaal baby springhaantjes, tenminste daar leken ze op :P

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:21

SteffiiY schreef:
Ik heb ooit een pak met wraps gekocht bij de AH, toen zaten er tussen de wraps in allemaal baby springhaantjes, tenminste daar leken ze op :P

Van die kant en klare voor in de oven??? Ieuw... die eten wij ook wel eens

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:21

Animal_ABC schreef:
We gingen een keer met een groep ruiters onderweg tijdens een rit wat eten. Eén persoon had spagetti met kaassaus, een andere tagliatelle met tomatensaus, dus twee verschillende pasta's en twee verschillende sauzen... En allebei van die metaaldraadjes van zo'n staalspons in hun eten, van zo'n bol van metalen draadjes zeg maar. Echt zo smerig!
Wel gemeld maar ze waren alleen verbaasd, geen excuses ofzo :Z

Grote kans dat de pannen aan de lopende band worden uitgeschrobt met zo'n sponsje. Als je dan je pan niet helemaal goed na spoelt (wat kan gebeuren als het heel erg druk of heel erg laat is) dan blijven en stukjes achter. Het zou alleen wel netjes zijn geweest als ze excusses hadden aangeboden.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:28

Mijn moeder had een keer een hele boel haren in haar bounty. Die neemt ze dus nooit meer :P

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:28

Oh bah bah bah wat komen er smerige dingen voorbij! Kijk, een rups of een slakje op de sla, daar krijg ik de hik niet van. En stukken 'darm' in een kroket, ja dat soort 'rommel' zit er nu eenmaal in alleen is het normaal gesproken tot pulp vermalen. Maar complete plukken haar :r

Zelf een keer roggebrood gehaald, gewoon zo'n pakje in folie bij de supermarkt. Maak het open... één bonk schimmel. En had juist zo'n zin in een roggebroodje met kaas... Ook een keer een paprika, niets aan te zien, geen gaatje, geen plekje, niets. Snijd hem open, zit er een soort, ja, zaagsel? in en een verdroogde verpopte larve. Dag paprika.

De oma van een vroegere vriendin vond eens een stukje plastic in een mars. Heeft ze opgestuurd, het bleek een stukje van een roerstaafje te zijn en ze kreeg een heel pakket met marsen, nutsen en zo als vergoeding.

In het kader van 'wat is het vreemdste dat je NIET vond in je voedsel': een bakje saté zonder stokjes, dat hoorde zo, maar het was ook zonder blokjes :') Alleen saus dus. Briefje gestuurd naar de fabrikant, kreeg keurig een excuusbrief en een vvv-bon van 5 gulden. Nou, dat kon best uit, op een bakje saté van 60 cent :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:32

pretletter17 schreef:
In het kader van 'wat is het vreemdste dat je NIET vond in je voedsel': een bakje saté zonder stokjes, dat hoorde zo, maar het was ook zonder blokjes :') Alleen saus dus. Briefje gestuurd naar de fabrikant, kreeg keurig een excuusbrief en een vvv-bon van 5 gulden. Nou, dat kon best uit, op een bakje saté van 60 cent :D

Hahaha, geniaal! :')

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:40

Een kracker eten en dan zien; 'Hè, sinds wanneer bewegen die zaadjes?' :+ Bleken het dus hele minuscule beestjes te zijn!

Tegenwoordig controleren we eerst alle crackers :P

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:43

lekker zeg :+ Alle dingen die ik hier voorbij zie komen heb ik pas nog zitten eten :))

Ben (gelukkig) nog niks tegen gekomen!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:44

Stephaniiee_ schreef:
lekker zeg :+ Alle dingen die ik hier voorbij zie komen heb ik pas nog zitten eten :))

Ben (gelukkig) nog niks tegen gekomen!

Misschien kijk je wel niet goed genoeg }>

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:44

Nouu na alles wat ik hier heb gelezen dus wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:45

M'n moeder vond een keer een meegebakken spin in een meuslibol. Ze vond 'm wel erg knapperig..

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:46

Erg eigenlijk als ik zo lees wat iedereen in zijn eten aantreft. Volgens mij zou het al een hoop schelen als de mensen die met eten werken handschoenen dragen (maar dan vindt je daar soms weer stukken van in je eten :D) En een haarnetje in de keuken is volgens mij ook geen overbodige luxe.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:46

Haren in de chinees.. Vind ik persoonlijk al vrij smerig, alhoewel ik hier ook vieze dingen lees :')

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:51

Dioxide schreef:
patserke schreef:
oooh al die kroketverhalen, ik ben zo verslaafd aan broodjes kroket, nog niks gezien of gevoeld of geproeft gelukkig.

wel een keer de milkshakes bij de aldi, je hebt ze in aardbei en vanille, plastic bekertje, rietje aangeplakt en folie deksel...
ik had flink zin en dorst dus ik trek de folie eraf en nam een slok, die erg dik aan voelde, ik spuugde het uit en het was groenachtig, wat het was wil ik niet weten, ik weet wel dat ik daar nooit meer een milkshake koop

En ik heb dus net, voor het lezen van dit topic, een dícht Aldi milkshake bekertje weggewerkt :r :r :rVreemdste dingen die ik tegengekomen ben; vriendjes rups en slak in de sla, en een ei met kuiken er in.

Woensdag had ik op het werk alleen iets ranzigs; ik werk in een slagerijafdeling. Maar, nu met dit weer zit alles vol met van die dikke vieze strontvliegen. Ik wil gaan poetsen, pak m'n staalspons en grijp vol in de maden :r :r Als ik ergens wel schrik voor heb is het dat (sinds een container incident), alleen gillen en roepen "IEEEH MADEN" gaat niet echt waar klanten bij staan. Dus ik spastisch staan wijzen en miepen -voor het beeld; ik ben boven de 1.80 en lichtelijk uit de kluiten gewassen-, collegatje pakt dat ding en gooit 't weg. Ik denk; kust veilig, grijp in de poetsemmer - en ja hooooorrr... Brrr. Gelijk alles weggegooid wat weg moest en heel de slagerij extra met chloor gepoetst. En dat van 1 nachtje.. Ergste is dat we van de VWA geen blauwe lampen meer mogen hangen, en dus die vliegen maar moeten laten doen :\

en?? smaakte die?

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:51

tessyke schreef:
patserke schreef:
oooh al die kroketverhalen, ik ben zo verslaafd aan broodjes kroket, nog niks gezien of gevoeld of geproeft gelukkig.

wel een keer de milkshakes bij de aldi, je hebt ze in aardbei en vanille, plastic bekertje, rietje aangeplakt en folie deksel...
ik had flink zin en dorst dus ik trek de folie eraf en nam een slok, die erg dik aan voelde, ik spuugde het uit en het was groenachtig, wat het was wil ik niet weten, ik weet wel dat ik daar nooit meer een milkshake koop

hé bah, ik heb er zo'n stuk of 5 in mijn ijskast staan }:0

ga je ze nog opdrinken dan hahahah

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:54

Ik voel me nu heel erg vies. :D
Het enigste wat ik ooit tegengekomen ben is een stuk of 10 veren in mijn kip-frikandel. En een keer iets wat leek op een stukje snavel. Die doos frikandellen ligt hier nog steeds in de vriezer, heb er sindsdien nooit meer ééntje van gegeten. :o
Maar dit ontdekte ik ook pas, toen ik een topic als deze zat te lezen en mijn frikandel eens goed ging bekijken... :D
Ik wil niet weten wat ik allemaal nog meer op gegeten heb.. :o

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:58

Whahhah wat een smerig topic _O-
Het ergste is als je iets tegenkomt dat je het dan grondig gaat onderzoeken en als je er dan uiteindelijk achter komt wat het is dan krijg je het gevoel van kokhalzen.
Beestjes in mijn eten vind ik niet zo erg :o
Maar in een Italiaans restaurant kwam ik een nagel tegen in mijn toetje :r
Het is zo´n 3 jaar gelden maar word er nog misselijk van als ik er aan denk.
Verder haren en een kogeltje.
Valt nog mee.
Als ik sommige verhalen hoor :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:00

Een dode sprinkhaan tussen mijn doperwtjes. Iel. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:03

zandvangers schreef:
bleggggg wat een vieze ranzige dingen komen er voorbij zeg .
ik heb zelf gellukkig nog nooit zo iets meegemaakt .
ja wel b.v een slak op eigen sla of een steentje , botje in het eten .
maar niet zo goor als wat ik hier voorbij zie komen %) .
moet er eigenlijk wel SMAKKELIJK om lachen :o

maar herrineren jullie deze nog , bart de graaf met de kantine test .
er zat een muis in de kroket .
http://www.youtube.com/watch?v=qj1v4eaiVrk

Ik ben opeens heel blij dat ik mijn kroketten áltijd, áltijd helemaal plat plet. :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:10

Ok ik ga nú beginnen aan mijn patat met frikadel. Houd jullie ff koest met die vieze verhalen :)) :P

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:16

Whahahha eet smakelijk :D
Laat wel even weten wat je tegenkomt :')