Toch in belgie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madeira_ schreef:nati schreef:goed he, ben er zo trots mee! via dieetist en prodimed...nu moest ik alleen even stoppen, want heb er even geen geld meer voor...rond april ga ik weer verder...doe nu tussendoor atkins...moet nog een hoop af, dus we zijn er nog niet....ik woog (jaja durf er nu vooruit te komen
) 109 kilo...nu 79...en we (dieetist) richten ons op de 65..maar zelf wil ik nog iets lager zitten
Erg knap van je!
Ik heb ook Atkins gedaan, maar ik werd er helaas erg ziek van, kon er op 1 of andere manier niet tegen?
_Patriciaa schreef:Ik vrees dat het komt doordat ik gisteren in de file heb gestaan en dat alweer teveel belasting was. Heb nog even met de huisarts gebeld en ontstekingsremmers gekregen dus hopelijk werkt dat met wat rust en koelen goed genoeg om maandag weer wat te kunnen.wel balen van je enkel!!
Overbelast oid?
katiavl schreef:Petulan was net je profiel aan het lezen je bent ook een knappe meid seg!
SannevdM schreef:Nou wat ik al zei, ik ben een beetje paniekerig voor kleine ruimtes. Nu moest ik dus vast liggen. Mijn hoofd lag vast tussen twee blokken en was met banden over mijn hoofd vast gemaakt. Goed opzich wel eerder gehad & toen ging het wel. Maar nu raakte ik al vrij snel in paniek. Moest echt tegen mezelf zeggen, door neus inademen, mond weer uit. Rustig blijven. Maar door die nieuwe medicijnen kan ik ineens plots misselijk worden. Gebeurde onder de MRI dus ook, waarschijnlijk ook door (onbewuste) stress. Maargoed toen raakte ik helemaal totally in paniek, want ik lag helemaal vast. Kon mijn hoofd niet optillen, omdraaien en was dus bang dat ik in mijn 'spuug' zou stikken. Gelukkig kwamen ze me snel helpen, maar leek een eeuwigheid te duren. En ik was flink over de zeik. Daarna nog een keer overgegeven. Dus nu hebben we het maar een weekje opgeschoten, zo had het geen zin.