Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar goed zo is er altijd wel wat natuurlijk... 
Sodeletuut schreef:Ovo Maltine!!!!!
marleen_usar schreef:papieren bakvormpjes vind ik nergens.
DebGizmo schreef:Kan me herrinneren dar er vroeger kleine zakjes chips waren, per 6 verpakt, 2 groene zakjes, 2 oranje zakjes en 2 (dacht ik) paarse zakjes.
De chips was in de vorm van dinosaurussen (volgensmij heette die dino's), schildpadden en nog eentje maar die weet ik niet meer.
Iemand een idee ??

wennie schreef:Peppes Pizza mag in zijn geheel deze kant op komen.
En iedere supermarkt mag wel een apart schap met glutenvrij eten hebben
katiavl schreef:Ik mis producten van marks & spencer en die winkel in het algemeen ook. Ze hadden echt heerlijke dingen
Leonie schreef:Het assortiment van natuurvoedingswinkels zouden ze in het algemeen wel mogen invoeren in gewone supermarkten. Nu moet ik minstens 20 km rijden om mijn spullen te halen.
Blinnii schreef:Kan me herrinneren dar er vroeger kleine zakjes chips waren, per 6 verpakt, 2 groene zakjes, 2 oranje zakjes en 2 (dacht ik) paarse zakjes.
De chips was in de vorm van dinosaurussen (volgensmij heette die dino's), schildpadden en nog eentje maar die weet ik niet meer.
Iemand een idee ??

. Jobbeltje schreef:Viet schreef:Klover aardbeien yoghurt uit denemarken
Een lotgenoot!
Al ga ik voor de peer/banaan yoghurt uit Denemarken. Die smaak op zich is hier niet eens te krijgen.
Wel perenyoghurt en bananenvla. Maar en combinatie ervan.... ho maar...
Lia_ schreef:Wat ik echt mis zijn geen artikelen maar kindvrije openingstijden
Gewoon een dagelijkse periode waarin kinderen gewoon niet toegelaten worden zodat je heerlijk rustig boodschappen kan doen zonder naar het gedrein, gekank en gejengel te hoeven luisteren en gewoon met je wagentje te kunnen lopen zonder dat je ronddolende kleuters hoeft te ontwijken
.