Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:sorry dat ik ff fel ben dames, maar zie dat er erg weinig gegeten wordt en daar kan ik slecht tegen. het is funest voor je lichaam en geest namelijk.
benangelique schreef:dagen plaatsen moet juist! juist om je van je eetgedrag bewust te worden.
benangelique schreef:sorry dat ik ff fel ben dames, maar zie dat er erg weinig gegeten wordt en daar kan ik slecht tegen. het is funest voor je lichaam en geest namelijk.
ukje schreef:Paulien stop daar is mee jij eet helemaal niet teveel misschien denk je dat omdat ik onder ander een dag heb gepost waar je niet goed van wordt maar dat is juist te weinig.
xingridx schreef:Paulien, jij eet écht niet te weinig hoor!
Zal mn dag vandaag ook even neerzetten, was niet heel denderend volgens mij, als jullie verbeterpunten hebben hoor ik het graag!
O: yoghurt met muesli (wel echt flinke bak)
T: stukje speculaas
L: 2 bb kaas, 1 bb leverworst
T: appel
D: tja wat was het precies...tortellini met roomsaus en ham en erwtjes en kaas geloof ik...iig vast hoop calorieënmaar heb bij mn moeder op ahoy gegeten,d us het was afhaal
En ga nu zo richting ingang voor het concertwel cool hoor, zit nu gewoon op een vd computers van Ahoy, achter de kassa
![]()
heb er wel zin in! A. Balladeer is voorprogramma, die zijn ook wel oke volgens mij
SaNNeS88 schreef:Wat ik vandaag heb gehad:
O: 1 beschuitje met kaas
T: mandarijntje, 1 boterham kipfilet
L: schaaljte yoghurt met muesli, mandarijntje
T: kopje kippenboullion, 2 speculaasjes, handje pepernoten
A: draadjesvlees met aardappeltjes en sperzieboontjes, en slagroomvla toe![]()
T: kop warme melk en een koekje
Over de hele dag 1 kop thee, met 1 suikerklontje, 3 glazen spa en fruit light.