Mooie taarten hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepanne schreef:Volgens mij is het nu wel tijd voor een tietentaart foto
Leuke taarten op deze pagina! Valt me op dat iedereen zo creatief is! Ik was al nooit zo handig met knutselen..
Paula schreef:Komt er nu wel een foto dan?![]()
Hier de mollentaart die Marrke @ Bokt en ik vandaag in elkaar hebben geflanst. Vriendin van ons houdt morgen haar verjaardag met als thema; 'Wie is de Mol?' dus vandaar deze Mollentaart!
Hij bestaat uit biscuitdeeg, gevuld met kersenvlaaivulling, banketbakkerscrème, afgesmeerd met naturel botercrème en bekleed met marsepein. Tekst is geschreven met een cornetje van bakpapier en glazuur.
Foto is prut; het werd al donker. Groen is echt knalgroen etc. Taart is nog een beetje nat.![]()
http://i69.photobucket.com/albums/i46/P ... ntaart.jpg
Agnes75 schreef:Die mollentaart is echt heel erg leuk! Hoe krijgen jullie dat gedraaide randje met 2 kleuren marsepein zo mooi? Bij mij breekt het elke keer als ik het te lang maak, want dan wordt het te dun... En dan plak ik het maar weer aan elkaar..
annepanne schreef:Volgens mij is het nu wel tijd voor een tietentaart foto
Marrke schreef:Jenna, vervelend is dat! Voor niks al dat werk verricht!Agnes75 schreef:Die mollentaart is echt heel erg leuk! Hoe krijgen jullie dat gedraaide randje met 2 kleuren marsepein zo mooi? Bij mij breekt het elke keer als ik het te lang maak, want dan wordt het te dun... En dan plak ik het maar weer aan elkaar..
Het heeft ons ook echt bloed, zweet en tranen gekost hoor! Rolletjes zijn een aantal keer gebroken en er zitten nog best wat zwakke plekken in.
Tinkelbell schreef:Ooh.![]()
Weet iemand welke jam of chocopasta geschikt is als vulling?