Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)*
LittleAnn schreef:Estragon dat is inderdaad ook het idee, dat je de 'motor' draaiende houdt....Eet je er ook brood bij, bij je soep? Goedgevuld dat wel, maar je moet ook iets van brood/pasta/rijst ofzo eten....anders kom je nooit aan je calo's
ja zo is het beter...Ik wilde eigenlijk kippensoep maken maar ik wacht tot morgen, ik ga vanavond barbequeen met mijn nieuwe collega's, ben heel benieuwd! Het is wel leuk, ze hebben allemaal polo's besteld met onze naam erop geborduurd, zo gaan we echt als groep iets doen en heb je een aandenken! denice schreef:fruit, zuivel, brood??
koekjes zijn slecht en je eet veel te weinig!
en brood 2 sneedjes vanavond.
Alle broers en zussen komen langs in Delft en we gaan met z'n allen eten en borrelen. Morgen overdag nog een activiteit, zin in
dat is het ... mss omdat ik dat al gewoon ben.
dat word een opgeblazen gevoel zeg
vergeleken met nu! en idd weg ice tea
maar julie steunen me wel he 
maar het is gewoon dat ik neit veel eet; omdat ik ook niet veel verbrand! het meeste wat ik doe is 3min naar school fietsen, op school zitten en 3 min terug
Sizzy schreef:Als je lichaam al aan zo weinig eten gewend is, dan moet je steeds minder gaan eten om wat af te vallen.![]()
Veel vezels, groenten en fruit, regelmaat en variatie
maar ik ben echt wel te zwaar ! maar ik eet niet veel.
kan ik proberen!
vond het echt erg..
nu ja ik ben breed gebouwd en zal nooit mager zijn. maar zo me heupen naar me rug toe vind ik wel lastig.. iemand tips?

McFleurie schreef:O: wb light jam + sinaasappelsap
T: mini eierkoek
T: 4 Truly Smoothie snoepjes[/size]
L: droog psitoletje, droge sesambagel, aarbei-sinaasapppelsrank van de AH (op t station'
T: 2 custardcakejes en een chocoladekoekje (puntenfestijn)
T: twister
A: spaghetti, groente/tomatensaus, worstje
T: ananas met vla