Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sizzy schreef:Goedemorgen
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: bakje aardbeien
t: appel
L: 1 bb met filet americain met een gekookt eitje, 1 bb met huttenkase en tomaat, kopje gado gadosoep
t: appel
t: rauwkost met wat yoghurtdressing
t: 1 bb met filet americain
D: ?
t: ?
Bew: stage, verder bar weinig gok ikVanavond even hard werken achter de pc met m'n vriendje voor SPSS, die gaat me even helpen.
echt van genoten haha, ik zit denk ik qua dagdeel nu rond de 1000/1100 kcal. Vanavond er nog bij natuurlijk. 
).
Dus dit vind ik wel een goede manier. Nu alleen nog 1.5 kilo en dan op gewicht blijven, en dat het liefste zonder kcal te tellen e.d. Henzz schreef:Wat is gado gado soep?
Smaakte wat naar saté/pinda. 

Sizzy schreef:Idd LJ, ik wil ook niet stoppen met snoepen, daar vind ik het veel te lekker voor. En bovendien ben ik van mening dat je het langer volhoudt, wanneer je jezelf af en toe wat lekkers gunt
Ilse schreef:Sizzy schreef:Idd LJ, ik wil ook niet stoppen met snoepen, daar vind ik het veel te lekker voor. En bovendien ben ik van mening dat je het langer volhoudt, wanneer je jezelf af en toe wat lekkers gunt
Dat ben ik ook zeker met je eens, al moet ik nu de komende dagen toch eerst weer even helemaal van het snoep af, want ik sta me elke dag toch steeds iets te veel toe, en ik groei geloof ik langzaam dicht

)...
! Beetje erg l*llig als je dan niet meer in je jurk past
, maar dat is gelukkig niet het geval.
...
) daar moet ik ook vanaf. ik ga zo lekker hardlopen!

Maar ik vind dat je groot gelijk had en gewoon lekker van je huwelijk en de reis hebt genoten zonder op de kcal te letten! En nu weer rustig aan afvallen, dat komt wel goed! Je hebt hiervoor al een enoooorme prestatie geleverd dus je kunt het sowieso!! 

. Wisselen
?
!
!.
en nu weer gewoon elke dag volhouden!