Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke schreef:Ik vind 't best wel 'ns "lekker" op z'n tijd, maar ik krijg er altijd maag- en darmklachten van.
Dus ik kom er bijna nooit.
delerium schreef:Hm "vroegah" had iedere Mac een groentenburger. Dus de faciliteiten zouden er in theorie moeten zijn. Wat is ervoor in de plaats gekomen? Een andere burger denk ik? Alsof daarin nog niet genoeg keuze is...
friendly schreef:Wij hebben er bijv. 8. 2 nugget, 2 chicken/wrap, 2 kroket, 1 groente en 1 fish. Voor ik overgeplaatst was inderdaad 6. Dat komt nog vooral voor in de wat oudere restaurants denk ik. Moet zeggen dat de ene dag het beter loopt dan de andere met de groenteburger.. Soms verkopen we er wel stuk of 7/8..
Amaris schreef:MerelxG_R schreef:Ik dacht dat die koeien enzo allemaal op grote, uitgestrekte weilanden liepen in Amerika enzo.Niet op gehokt dus. Dacht dat ik dat een keer had gelezen op het doosje van een McKroket ofzo.
*PATS*
weer een droombeeld aan duigen![]()
Malima schreef:10 chicken????
wat voor grote bop hebben jullie wel niet? wow!
Jolandaa schreef:@ liesje heb je ook bij mcchicken etc last van? Voor alle frituurpannen word t zelfde frituurolie gebruikt namelijk,