Laura schreef:
Wat een humor van die Blue Band mensen. Je moet toch iets, om je product te verkopen

De reden dat witbrood ' slechter' is dan bruinbrood is niet omdat er minder calorieeen inzitten, maar omdat het totaal lege calorieeen zijn. Geen vezels, totaal geraffineerd. Je lichaam reageert daarop door je bloedsuikerspiegel omhoog te gooien en meer vet op te slaan.
Sorry, ondanks de mooie beloftes van Blue band zou ik het toch bij de grof volkoren boterhammen houden
Da's nou juist het mooie aan Blue Band Goede Start! Tenminste, als dat het Blue Bandbrood is dat Spetter bedoelt.
Ik quote even van de Libelle-site:
Libelle schreef:Goede Start! brood
Energie: 880 kJ / 210 kcal
Eiwitten: 8,8 g
Koolhydraten: 41 g
Waarvan suikers: 4,7 g
Vet: 0,9 g
Waarvan verzadigd: 0,1 g
Voedingsvezels: 6,8 g
Natrium: 0,49 g
Vitamine B1: 0,27 mg
Vitamine B3: 2,4 mg
Vitamine B6: 0,25 mg
IJzer: 2,5 mg
Zink:1,43 mg
Volkoren brood
Energie: 931 kJ / 220 kcal
Eiwitten: 8,8 g
Koolhydraten: 41 g
Waarvan suikers: 4,7 g
Vet: 2,5 g
Waarvan verzadigd: 0,5 g
Voedingsvezels: 6,8 g
Natrium: 0,53 g
Vitamine B1: 0,27 mg
Vitamine B3: 2,4 mg
Vitamine B6: 0,25 mg
IJzer:2,5 mg
Zink: 1,43 mg
Laura schreef:Een beter alternatief is een proteinebron (eiwit,kip,kalkoen,tonijn) want daar krijg je geen trek door, je lichaam moet meer calorieen verbruiken om het te verbranden en het is goed voor het behouden van je spieren.
Hmm, hoe meer kip of kalkoen ik eet, hoe meer trek ik erin krijg. Dus geloof niet dat dat voor mij op gaat
Heb vandaag echt té weinig gegeten maar heb nog steeds absoluut geen honger
Hou het maar op de BBQ's van gister en eergister...
Vanochtend ontbeten met een cracotte met kaas, heb zojuist een bakje met perzik op eigen sap op en een aantal bekers met (light) tonic.
Eet zometeen nog een stukje ontbijtkoek, voor de trek, en dan vertrek ik naar 't etentje van m'n trainer. Misschien dat ik door die ontbijtkoek ook minder eet daar 
Zal zo'n 80 minuten fietsen vandaag, morgen weer hardlopen!