Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:36

xLoki schreef:
Ik heb een gratis box gekregen van SincereQ, super bedankt!

Nu komt de gierige hollander in mij naar boven... :+ Ik kan dus de eerste box gratis bestellen. Dan heb ik nog 2x 40% korting van ING. Mijn moeder heeft ook veel punten in de ING shop en mijn vader ook, zou ik dan via hun ook nog allebei 2x 40% korting kunnen gebruiken of laat HelloFresh dat niet toe? :P

Ja kan! En ook per rekening. Ik heb twee rekeningen dus bij iedere rekening de korting opgevraagd.

Martine

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:47

Breng ze nu niet op ideeën Needje :+

Ik haal overal korting vandaan :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:51

Je moet voor die korting wel echt stopzetten, niet alleen pauzeren, maar je kan meteen daarna weer aanmelden met korting. En ik zou persoonlijk de boxen nooit voor de volle mep kopen, dus t is dit of niks. Die kortingen zijn overigens juist niet voor nieuwe klanten maar terugkerende klanten. En zolang ze daar algemene kortingen voor rond blijven strooien zal het allemaal wel los lopen met ze :=

@Needje, je kan helaas niet je hele account pauzeren, alleen een paar weken vooruit, dus dan moet je er toch steeds aan blijven denken om weer opnieuw de komende boxen te pauzeren.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:57

En even voor de zekerheid hoor. Maar moet ik dan direct nadat ik mijn 1e box heb ontvangen mijn account afmelden, en kan ik dan 5 minuten later weer aanmelden met korting? :+ #blond

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:59

Ja.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 17:31

xLoki schreef:
En even voor de zekerheid hoor. Maar moet ik dan direct nadat ik mijn 1e box heb ontvangen mijn account afmelden, en kan ik dan 5 minuten later weer aanmelden met korting? :+ #blond

Yep, ik vul als reden altijd in dat ik het niet kan betalen oid er staat iig een financiele reden tussen de lijst. Zorgen dat je zo'n Pepper code paraat hebt en als je afgemeld bent kan je die invullen en dan daarmee weer aanmelden. Let op, alleen als je ziet dat hij de korting verwerkt dus niet eerst aanmelden en dan pas de korting willen invoeren want dan kan je het net als ik weer opnieuw doen LOL.

Je krijgt er wel een willekeurig bezorgmoment voor terug als je weer aanmeldt dus houd daar wel even rekening mee.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 17:34

Het bezorgmoment kun je ook wijzigen als je weer opnieuw heractiveert :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 17:36

Martine schreef:
Het bezorgmoment kun je ook wijzigen als je weer opnieuw heractiveert :j

Alleen kan het dan wel zijn dat je niet meer kan kiezen voor het bezorgmoment wat je eerder had.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 17:45

Dat klopt.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 18:12

Ik ga vanavond onze eerst box bestellen. Heb een gratis box gekregen van een vriendin.
Als ik het dus goed begrijp dan zijn al die code’s die je bij alle influencers ziet, dus codes als je opnieuw lid wordt. Dus moet dus vanavond als ik
De 1e box heb besteld, mijn account opzeggen en dan weer aanmeldden. Doen jullie dit dan elke keer weer ? :')

Hoe zijn de porties voor 2 personen ?

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 18:14

Je moet je account pas opzeggen nadat je je eerste box hebt ontvangen.

Ik weet niets over codes van influencers. Die volg of bekijk ik niet :')

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 18:15

Martine schreef:
Je moet je account pas opzeggen nadat je je eerste box hebt ontvangen.

Ik weet niets over codes van influencers. Die volg of bekijk ik niet :')

Oke top. En in die tussentijd kan je de boxen dan op pauze zetten? Ja zie ze vaak voorbij komen :’)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 18:22

Ik denk dat influencer codes voor nieuwe klanten zijn, voor de codes die ik bedoel moet je even op Pepper kijken.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:42

Net onze eerste box besteld. Heel erg benieuwd, komt volgende week donderdag binnen !

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:48

Kip empanada's, erg goed te doen!! :9

Afbeelding

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:51

leonie1988 schreef:
xLoki schreef:
Ik kom me hier ook even melden... ik woon alleen en wil hellofresh eens uitproberen. Heb de kortingsbonnen van de ING en las hier ook iets over 1e box gratis? Of is dat alleen met een bepaalde code?
Hoe doen de andere alleenstaanden hier het? Ik zat er aan te denken om voor 2 personen 3 dagen box te kopen en het dan in 6 dagen te eten, is dat normaal? :P

Ik kan helaas geen gratis box geven. Ik kan wel 20 euro korting geven. Ik krijg dan ook 20 euro korting. Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb :)

Ik kan wel een gratis box weggeven

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:07

Fenneeee schreef:
Ik ga vanavond onze eerst box bestellen. Heb een gratis box gekregen van een vriendin.
Als ik het dus goed begrijp dan zijn al die code’s die je bij alle influencers ziet, dus codes als je opnieuw lid wordt. Dus moet dus vanavond als ik
De 1e box heb besteld, mijn account opzeggen en dan weer aanmeldden. Doen jullie dit dan elke keer weer ? :')

Je meldt je niet opnieuw aan, maar je deactiveert je account en daarna heractiveer je 'm. Je meldt je dus niet als nieuwe klant, maar als klant die het 'abonnement' stopzet en dan toch weer laat ingaan.

Wij hadden vanavond de parelcouscous met gerookte zalm, was súperlekker :9

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:13

Hier de burger met moeilijke naam :') . Smaakt erg goed!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:17

Loezoe schreef:
Fenneeee schreef:

Je meldt je niet opnieuw aan, maar je deactiveert je account en daarna heractiveer je 'm. Je meldt je dus niet als nieuwe klant, maar als klant die het 'abonnement' stopzet en dan toch weer laat ingaan.

Wij hadden vanavond de parelcouscous met gerookte zalm, was súperlekker :9

Net even in het profiel gekeken. Je drukt op lidmaatschap opzeggen dan ? en dan de code en dan weer aanmelden als ware?'

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:23

Fenneeee schreef:
Net even in het profiel gekeken. Je drukt op lidmaatschap opzeggen dan ? en dan de code en dan weer aanmelden als ware?'

Helemaal doorlopen en dan weer inloggen, aangeven dat je wilt heractiveren en dan kun je een code ingeven. Laatst heb ik HF-SURVEY gebruikt voor 2x 40% korting +1x gratis bezorging

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:37

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:00

Hoe ironisch...

Het goedmakertje/extra product (vanwege lekkende producten) is gaan lekken.. :') :')

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:09

Muurp schreef:
Hoe ironisch...

Het goedmakertje/extra product (vanwege lekkende producten) is gaan lekken.. :') :')

:') :')

Maar poedersuiker natuurlijk ... -O-

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 14:18

Tja, het is zuur en vooral zonde. Maar het is niet dat ik het mis bij mijn gerechten, dus dat scheelt wel :)
Vond het vooral grappig :))

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 19:40

Afbeelding
Bij dit gerecht hoorde 500 gram bloemkool. Een beetje minder vind ik niet erg maar 25-30% vind ik toch wel veel :+
Weer wat vergoeding op m’n account erbij :’)