secricible schreef:Nog niet![]()
respect voor jou
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

ben nu beetje voorbij de eerste gekte, kijken of ik nu balans kan vinden voor de rest vd week. Lag wel alweer te slapen in de auto net (als bijrijder, no worries), dat heb ik 3wkn niet gedaan. Viel mijn man meteen op.
Haha hij wilde nieuwe maken maar ik zei, ze smaken wel enkel wat pittig

Gisteren zijn de flammkuchen door het etentje niet helemaal meer gelukt
Zag die foto voorbij komen en dacht dat kan niet anders dan sec zijn, en verdikkeme it is

heb nog wat om aan te werken
Laura82 schreef:Oh die pannenkoek ziet er goed uit! In een vorig leven ook wel eens geprobeerd maar toen lukten ze niet zo mooi![]()
En lekker dat je gewicht weer zakt!
Mn moeder had commentaar op het wisselen van dieet, dat heeft me weer wat extra motivatie gegeven![]()
Net de eerste 10 minuten van de kettlebell workout van jillian gedaan, was blij dat mn jongste wakker werd en ik moest stoppenheb nog wat om aan te werken

niet zo heftig als de vorige keer maar jaaa
merkte wel dat ik veel sneller vol zat dan de vorige keer, het was nu eigenlijk net teveel maar misschien ook wel doordat de dag van eten naar eten ging. Alcohol was heftig, 8 wijn (wel halve glazen gevraagd) en vooraf al champagne en gintonic dus was blij dat we alleen maar de trap op hoefde naar bed
En zo te lezen heb je echt fantastische dagen daar! Geniet er nog even van!
)
beste pindakaas ooit), muesli, zalm en ossenworst. Kon je eventueel nog seranoham, belegen kaas en nog wat belegsoorten bij krijgen als je wilde. Ze hadden 3 soorten zelfgemaakte yoghurt eventueel en nog croissantjes, zoete broodjes en nog paar broodsoorten geloof ik.
) er waren allerlei soorten gesneden fruit en ik zal ongetwijfeld nog dingen missen.