Jawel trouwens. In een smeulend vuurtje in de tuin! Dat deden wij vroeger altijd, fikkie stoken, aardappels in aluminiumfolie en in het smeulende vuur leggen voor een tijdje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

staat er al drie jaar haha
Heb heel wat jaren aan mineralen en vitamines gezeten (met regelmatige metingen bij bioresonantie) onder andere vanwege lichamelijke issues, vervolgens een schildklier die niet goed werkte waardoor ik nog nauwelijks iets opnam. Hierdoor een behoorlijke voorraad opgebouwd thuis, omdat ik vaak moest switchen. En altijd als er in mijn hoofd kwam "oh laat ik vandaag vit. c erbij nemen", kwam dat niet veel later uit een meting dat ik daar een tekort aan had.
En dat soort ingevingen heb ik regelmatig, dus daar vertrouw ik gewoon op. Heb ook nog een potje spirulina staan, maar slik dat al een tijdje niet meer bij (nu ben ik ook (nog) geen totaal vegan). Maar uit mijn laatste meting kwam dat ik geen enkel tekort had, dus op het moment zit ik goed (en gaat het ook beter met mijn gezondheid).
Als je lichaam problemen heeft met de opname van bepaalde mineralen en vitamines dan kan ik het begrijpen, maar een normaal gezond persoon kan alles uit plantaardig eten halen, evt op de B12 na. 
8nnemiek schreef:Dus álle gewone B12 komt uit varkenslever? Ook degene die in vleesvervangers en plantaardige melk wordt gestopt? Dus dan zouden die ook niet vegan zijn.. Dat klinkt een beetje als het volgende 'vlees'schandaalDat zal een hoop boze vegetariërs/veganisten maar ook bv moslims opleveren