Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:Dani_ schreef:Al het andere dat je nodig hebt kun je ook op andere eetmomenten binnenkrijgen. Ik ken niemand die peulvruchten bij het ontbijt eet (en ja, ik snap je punt wel).
Ik wel! ME!in de vorm van soya yoghurt .. haha sorry flauw!
Kyrseltje schreef:Vraagje, waar halen jullie kokoswater? Ik heb hier bij de jumbo en bij de ah gekeken en alleen bij de jumbo heb ik van healty people nu een klein pakje gevonden. Maar he daar doe je niet zo lang mee. Bij de ah kon ik niks vinden. Ligt het aan de supermarkten waar ik ben geweest of halen jullie het ook ergens anders?
Niwla schreef:Kyrseltje schreef:Vraagje, waar halen jullie kokoswater? Ik heb hier bij de jumbo en bij de ah gekeken en alleen bij de jumbo heb ik van healty people nu een klein pakje gevonden. Maar he daar doe je niet zo lang mee. Bij de ah kon ik niks vinden. Ligt het aan de supermarkten waar ik ben geweest of halen jullie het ook ergens anders?
Ik zag dat je het al eerder gevraagd had maar ik had er overheen gelezen. Sorry!
Ik gebruik wel gewoon die kleine pakjes. Als ik 1 komkommer, 1 avacado en 1 mango gebruik kieper ik het hele pakje er in.
Maar dit is vaak veel te veel voor mij, dus ik doe de hele smoothie meestal door de helft.
Ik vind dat je trouwens weinig proeft van het kokoswater.
_Patriciaa schreef:Mijn ontbijt van vandaag:
-Spinazie
-Banaan
-Appel
Heerlijk! Ik vind de spinazie ook totaal niet overheersend.
Ik heb nog havermout thuis staan. [b] Als jullie dat erdoor doen weken jullie dit dan eerst nog in kokend water of doen jullie het er gewoon zo door? [\b]
Morgen maar eens mee experimenteren!