Ik vind die huisjes ook altijd een hele klus, maar eenmaal af zijn ze zo leuk! ik zet ze meestal in een doos om te drogen met een dot keukenpapier er tegen aan.
Ik heb er nog een gebakken liggen. Die moet gaan dienen al geitenhok voor een volgende taart. Een ding is zeker; die ga ik ruim op tijd in elkaar zetten!!! De skitaart was namelijk echt een haast klus. Kwam er woensdag pas achter dat de Cricut ws de hele dag duurde, was pas 18.00 thuis en vandaag moest ik om half 11 weg ipv 3 uur. Lag dus laat is bed en was er vroeg weer uit
Het goede nieuws van vandaag is dat Gin een gezellig samenijn heeft gehad met Shadow!!!
Ik durf mijn barbie haast niet te tonen. Wat een ellende. Rok had ik wat mooier moeten uitsnijden, was van boven veel te breed. Onderkant kreeg ik niet netjes afgewerkt. ~Maar het bekkie van mijn nichtje toen die hem kreeg, geweldig. Daar doe ik het voor. Ze vond de taart prachtig. Hij was ook echt heel erg lekker. Gevult met 4 lagen m&ms botercreme en 2 lagen aardbeienjam.
Dit is toch ook geweldig?! Ik vind het reuze meevallen hoor, als je het niet had genoemd, had ik het niet gezien Kan mij voorstellen dat je nichtje het geweldig vond!!
Wat een geweldige skitaart zeg! Dat huisje er bij is ook echt super leuK Wreckh, zo lang je nichtje hem prachtig vindt is het goed toch
Limitless
Geplaatst: 06-03-13 22:30
Hehe, ik meld me weer een keertje hier.
Tijdje geleden postte ik dat het niet lukte met bakken; voor valentijnsdag is gelukt. Helaas geen foto's, maar heb vandaag wel op de meeloopdag brood en banket een slagroomtaartje gemaakt.
Het is geen prachtstuk zoals de dingen die ik hier heb gezien, maar ik was er best trots op
Oeeh van die slagroomtaart krijg ik ook spontaant trek!
Weten jullie toevallig hoe je ingevroren bescuit het beste kan ontdooien? Het zijn 2 halve bescuits, ben zo bang als ik ze gewoon open en bloot laat ontdooien op een rooster op het aanrecht ofzo dat de bescuits dan droog worden
Is het alleen biscuit of een gedecoreerde taart? Als het alleen een biscuit is volstaat het ontdooien in de zak, maar als de taart al gedecoreerd is dan gaat heel je taart eraan als je die in een plastic zak ontdooit. Je krijgt dan namelijk condensatie aan de binnenkant van de zak waardoor heel je fondant gaat smelten.
Ik ga morgen ook een bedanktaart maken voor een collega. Maar deze wil ik al helemaal maken en dan invriezen. Dus het kan geen kwaad om de taart in alleen een doos te laten ontdooien?