MaTuMi schreef:Ik zei net gewoon serieus wauw toen ikje fotos zag, Diva.
Hahahhahaha....dat is precies wat de ontvangster ook zei.
Vraagje; snijden van de wave?
Iemand al eens gedaan zonder workshop te hebben gevolgd? Voor de taart van volgende week mag ik zelf aan de slag( heerlijk!!) dus kan ik dingen doen die ik nog wil doen. De wave dus

En wat ik ook nog een wil zijn die draperieën die schuin weg lopen. Dus laag beginnen en dan steeds iets hoger worden en echt om de taart heen gevouwen zijn. Snappen jullie mij?
Heb er even een opgezocht, hopend dat de link het doet
http://brenniescakehouse.hyves.nl/album/29119382/Brennies_CakeHouse/gPzcGsZl/?pageid=10863IS1HI8G84448#mb=1510356177.2.%7C35%7C%7C7857932%7C%7C%7C19%7C%7C29119382%7CgPzcGsZl%7C%7C8%7C%7C1510356177%7Caq7U%7C&__state__=1
Nog een vraag( heb de smaak te pakken nu)
Ik heb zo'n reliefroller van RVO.
Prachtig ding maar klein. Volgens mij heeft een van jullie 'm ook.
Ik vind het bijzonder lastig om er een mooie print mee te maken. De taart ermee bekleden is al helemaal not done.
Dat komt doordat ie klein is maar wat ik ook lastig vind is het roller en de druk gelijk blijven verdelen.
Ik zie altijd de aanzetten als je opnieuw begint met rollen. Om een mooie print te krijgen moet je best duwen als je rolt.
Hoe doen jullie dat? Een mooie print zonder hobbels van het opnieuw aanzetten van de roller?
Zo, dat was het geloof ik wel.

Zie trouwens dat er in het voorbeeld taartje gebruik gemaakt is van die roller die ik bedoel.