Maar weet nu al dat het lekker gaat smaken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Micha_ schreef:WendyBZ misschien moet je ze eens vertellen dat er ook een groene Kikkoman bestaat die bevat minder zout(ik vind 'm niet lekker
)
ginouque schreef:WendyBZ schreef:Ik vind het bij de Fusion irritant dat ze geen echte kikkoman hebben.wel de flesjes, maar ze lengen het aan omdat mensen het te zout vonden
Daarom is de kikkoman juist zo lekker! Bij mijn 'vaste sushibar' hebben ze altijd kikkoman, ook bij de take out. Dat is idd de lekkerste
Kieffer schreef:Zaterdagavond ben ik met vriendlief bij Sumo in Scheveningengeweest, was erg lekker! Ze hebben heel veel keus en de sushi smaakte echt heerlijk!
Binnenkort maar weer eens zelf sushi knutselen
madeliefw schreef:Donderdag met een vriendin gegeten bij ichi ban in leiden, vandaag afgehaald bij hashi in den haag en zaterdag met vriendje sushi in Düsseldorf. Weten nog niet welke. Goed sushi weekje dus. Minder voor de bankrekening!
Ninaka schreef:madeliefw schreef:Donderdag met een vriendin gegeten bij ichi ban in leiden, vandaag afgehaald bij hashi in den haag en zaterdag met vriendje sushi in Düsseldorf. Weten nog niet welke. Goed sushi weekje dus. Minder voor de bankrekening!
Nog een sushi-tent in Leiden naast Shabu Shabu......waarom wist ik dat nog niet![]()
![]()
Was hij goed? Waar zit die precies?