Op een of andere manier had ik enorm veel behoefte aan koolhydraten, was ook heel erg moe (lichamelijk) en ritme ontbreekt behoorlijk. Vandaag wel weer een goede dag, hoewel tot nu toe nog erg mager. Tussendoortjes redt ik gewoon niet echt?Vroeg ontbeten met water+ citroen en havermout met water en een appel.
Tussendoor geen tijd gehad.
Lunch is verse tomaten soep met veel groente en een volkoren boterham met hummus, tomaat en alfalfa.
Ga zo met paard even een uurtje wandelen, hopelijk blijft het droog.
Colway hier werd het net ineens heel donker met een hele flinke regen/hagel bui.
Maarja gescheiden en nu alleenstaande moeder, maar vind het ook niet erg 

Vind het erg sneu, nog niet gehoord of het zelfmoord of een misdrijf is, maar gezien de omstandigheden ga ik van zelfmoord uit (wat nogal een rage lijkt te zijn hier in de buurt..). 
Dat had ik nooit verwacht. Paard in galop terug naar stal, ik naar stal bellen dat ze mijn paard konden verwachten. Komt hij weer in galop terug. Hij drufde niet in zijn eentje langs een enge hond. Gelukkig rende hij langs een andere pension stal waar ze het verkeer tegen hielde en mijn paard rustig aan het praten waren zodat ik hem weer kon pakken.
Maar het leukste is gewoon om mensen te kijken, sommige kostuums, echt wauw!