Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik las iets over je hoofdhuid. Mag ik misschien vragen welke shampoo je gebruikt? Geloof het of niet, al die rotzooi die in ons eten zit verwerkt, zit nog een veel ergere mate in al onze verzorgingsproducten verwerkt!!
Had alleen zo enorm veel gegeten! Ik klapte echt uit elkaar. En mijn oma had ook nog speciaal gebak gehaald en van tevoren nog een klein saucijzenbroodje. Ernstig!

MaartPaard schreef:Ja hij vindt het wel lekker maar hij is bang dat ik op een verjaardag nooit meer gezellig kan zijn en ook gewoon kan genieten van een stukje taart of dat we niet meer even langs de mac kunnen scheuren om een hamburgertje te halen.
En ik vind ergens ook wel dat hij dan gelijk heeft.
Voor de rest van vandaag weet ik het nog niet echt. Vanavond waarschijnlijk iets met verse spinazie, omdat ik die smoothie van gisteren toch te ranzig vond en nu een halve zak spinazie overheb
Maarten (vriend) ook wel een beetje 
Had een sapje uit een pak haha.
) vind ik wel heel lekker, dus dan neem ik wel een stukje! Verder vieren mijn vrienden vaak verjaardagen in een café of zo, dus meer dan wat bittergarnituur is er dan niet
Mijn familie viert zelden verjaardagen, maar dan zijn er wel chipjes.. En mijn schoonfamilie zet meestal fruit op tafel
ideaal. Alcohol vond ik altijd al vies...
en ik reageer er ook (te) sterk op.
Voor elke dag zijn ze ook wat te duur denk ik..
Ik ben geloof ik ook meer van de hartige hapjes.
lijkt me erg lekker! 

al moet je er dan wel echt wter bij doen
En gisteravond nog gegeten met een pizza met heel veel knoflooksaus! Gisteren heel 3 uur paard gereden dus had om half 8 zoveel honger dat we maar naar de pizzaria zijn gegaan.