Met patatten en bloemkool. En deze was tenminste niet gevuld met een of andere groentespijs met olijven erin..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik zal het even proberen.
maar het is vegetarisch en lekker
ook die van de doner company is goed te eten

En helemaal vegan dus?
Ja ik kan er niks op ontdekken wat dierlijk is

Net zoals een curry of een chili kan ik prima zelf maken. Net zoals elke soort roomsaus, soep etc. Kwestie van basiskoken. Is veel goedkoper dan een pakje, en vaak ook veel gezonder.
Kost wel iets meer tijd. _Nelleke_ schreef:Ik bedoel in een saus of in een mix. Of koek of brood of iets waar al 12 ingredienten voor nodig zijn om tot 1 product te komen
Ik ben er niet strikt in hoor, en soms is een pakje ook wel makkelijk, maar ik let er wel opNet zoals een curry of een chili kan ik prima zelf maken. Net zoals elke soort roomsaus, soep etc. Kwestie van basiskoken. Is veel goedkoper dan een pakje, en vaak ook veel gezonder.
Kost wel iets meer tijd.

Maar Lone Star was eigenlijk de dichtsbijzijnde westernmanege waar ik ook een goed gevoel bij had
En als het echt niet anders kan (sneeuw, stromende regen etc) wordt er gerouleerd in de binnenbak dat ze iig een uurtje de benen kunnen strekken.
moet u opnieuw laten doen
Alsof er in de tussentijd een dinosauriër is gaan liggen
Het is sowieso maar voor een aantal jaar, zodra ik een beetje een standvastig salaris, vast contract en een spaarpot heb opgebouwd gaan we op zoek naar een plek waar we de paarden aan huis kunnen houden

Paardjes aan huis is voor mij echt een droom, maar mijn vriend wil eigenlijk niet uit Amsterdam weg. Dus die combi wordt een beetje lastig, zelfs als geld geen issue is kan het nog niet
Maargoed, ik ben heel erg blij met m'n stalletje nu. (Zie onderschrift
)
(hoewel dezen uiteindelijk ook bij de slacht eindigen volgens mij, maargoed
)
Zegmaar, als tussendoortje of bij de warme maaltijd ofzo?
(kom net uit mn werk)